خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

شهید سلیمانی الگویی جامع الاطراف/قدرت اقتصادی نیاز امروز جامعه

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، الگویی جامع الاطراف است که باید در جامعه تبیین شود، گفت: قدرت اقتصادی نیاز امروز جامعه است که باید دولت بدان توجه کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۱۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

شهید سلیمانی الگویی جامع الاطراف/قدرت اقتصادی نیاز امروز جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نمازجمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به جهاد تبیین در راستای فتنه ۱۳۸۸، اظهار کرد: بخشی از فتنه ۱۳۸۸، مشترک با فتنه اخیر بود و بر همه ما لازم است در سالگرد حماسه نهم دی، باید این حماسه را زنده نگه داریم و عبرت‌ها و درس‌های آن را فراموش نکنیم.
او با بیان اینکه سالهاست انگلیس و آمریکا و استکبار ابزار دروغ و فریب را استفاده می‌کنند، گفت: در فتنه ۱۳۸۸ تقلب یک دروغ بزرگ را آنقدر گفتند که بخشی از مردم باور کردند و انسان به حقش تعصب دارد و از دروغ بزرگ شروع شد که هنوز هم سرانش اعتراف نکردند و فتنه اخیر هم از یک دروغ، مرگ یک زن شروع و تکثیر آن و اطلاعیه و تحلیل و مواضع غلط و چه خون‌ها ریخته شد و باید پاسخگو باشند بسط دهندگان دروغ.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر بصیرت لازم در فتنه ها، اظهار کرد: نهم دی لطماتی داشت و امروز هم به منافع ملی کشور لطمه زدند و باید پاسخگو باشند، و این دروغ بزرگ «زن زندگی آزادی» که شعار درستی است، اما دروغ می‌گویند.
او ادامه داد: آزادترین ملت منطقه ملت ایران است که سرنوشت خود را در دست گرفته است.
امینی با اشاره به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که شهید بصیر است، افزود: این شهید مردانه در مقابل فتنه‌های بین المللی ایستاد و نتیجه گرفت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه خداوند در هر دوره‌ای افرادی را بر جامعه حجت قرار می‌دهد، افزود: در دوران انقلاب اسلامی حجت‌هایی داشتیم و شهید سلیمانی برای همه دنیا حجت است، چون برای کل مردم منطقه خیرخواهی کرد و وقت گذاشت و دل به دنیا نداشت و همه وقتش را گذاشت و حجت است.
او با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یکی از الگو‌های جامعه برای هر موضوعی است، گفت: دشمن چقدر پلشتی کرد که این عنصر بی ضرر را زود از ما گرفت، اما یک حجت غیر معصوم خدا بر ماست هر چند برای استکبار جهانی ضرر بزرگ بوده است و باید در میان ما زنده این و مکتبش را بتوانیم معرفی کنیم.
او با اشاره به نیاز قدرت اقتصادی برای کشور، گفت: تیم اقتصادی دولت هماهنگ و منسجم باید باشد تا اقتدار اقتصادی فراهم شود و در شهرستان مسؤولین دقت داشته باشند مراکز اقتصادی و تولیدی و مولد را تسهیل کنند تا اشتغال ایجاد شود و جهادی انجام شود.
امینی با اعتراف رئیس جمهور فرانسه در اردن، افزود: مسائل منطقه را جز با ایران را نمی‌تواند حل کرد و شیطنت او این بوده که جلوی ایران را بگیرد در منطقه و باید بداند ایران نفوذ معنوی در منطقه دارد و نمی‌توانند مسائل لبنان و سوریه و یمن و فلسطین و پاکستان و ... بدون حضور و تأثیرگذاری ایران امکان حلش نیست.
امام جمعه شاهرود از مردم و مسؤولین و هیأت‌های عزاداری شهرستان از تشییع سه شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت حماسه نهم دی تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها