خبرهای داغ:
سردار شریف در نهاوند:

ایران اسلامی مقتدر و بالنده‌تر از هر زمان دیگر در صحنه‌های جهانی حضور دارد

همدان-مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: دشمنان بدانند با وجود تمام توطئه‌ها، جمهوری اسلامی ایران مقتدر و بالنده‌تر از هر زمان دیگر در صحنه‌های جهانی حضور دارد و مسیر پیشرفت و اعتلای کشور با قدرت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۰۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

خون شهید قدس بدون آزادی قدس رقم نخواهد خورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف ظهر امروز (دوشنبه) در آیین سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی نماز جمعه نهاوند با بیان اینکه به دلیل هجمه روانی و رسانه‌ای گسترده دشمن نسل امروز شناخت چندانی از گذشته ندارد، اظهار کرد: عدم معرفی صحیح و دقیق دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و نظام اسلامی و نیز تبیین و تشریح توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان طی این چهار دهه موجب شده منافقین کوردل و تجزیه طلبانی که دست‌هایشان به خون بسیاری از مردم بیگناه ایران آلوده است امروز داعیه‌دار آزادی ملت ایران شوند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن  با ناکامی در عرصه‌های نظامی و امنیتی به دنبال ایجاد چالش اجتماعی از طریق فشار و تحریم اقتصادی است، گفت: به فضل الهی با توجه ویژه مسئولان کشور و به ویژه دولت به موضوع معیشت مردم، توطئه‌های شوم دشمن همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تمرکز و تلاش دشمن در وارونه‌نمایی واقعیات و دروغ پردازی در فضای مجازی را محکوم به شکست توصیف و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران سرخورده و ناکام از شکست‌های پی در پی، با جنگ رسانه‌ای تلاش گسترده‌ای را برای تغییر باورها و اعتقادات جوانان ما و سوء استفاده از آنان به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه نوک پیکان هجمه دشمن در اغتشاشات اخیر به سمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود، اظهار کرد: این اقدام شوم دشمن به این دلیل است که  بدخواهان انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران همه شکست‌های خود در منطقه و  جهان را حاصل تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند.

سردار شریف تاکید کرد: دشمنان بدانند با وجود تمام توطئه‌ها، جمهوری اسلامی ایران مقتدر و بالنده‌تر از هر زمان دیگر در صحنه‌های جهانی حضور دارد و مسیر پیشرفت و اعتلای کشور با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی از حاج قاسم سلیمانی به عنوان انسانی مومن و متعهد، فرماندهی شجاع و بین المللی و سربازی متواضع وگوش به فرمان ولی نام برد و با تاکید بر اینکه حاج قاسم قلب‌های ملت‌های مسلمان را به یکدیگر نزدیک کرد و موجب اتحاد و همدلی شد، گفت: با وجود برآورد غلط دشمنان در به شهادت رساندن شهید سلیمانی در اقدامی تروریستی، امروز مکتب شهید سلیمانی به عنوان مسیری روشن و الهام بخش فراروی همه ملت‌ها و آزادی خواهان قرار گرفته است.

سخنگوی سپاه در پایان با تاکید بر اینکه آزادی قدس شریف و شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه انتقام خون شهید سلیمانی است، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند فصل جدیدی از شکست های آنان  با وجود جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

خون شهید قدس بدون آزادی قدس رقم نخواهد خورد

خون شهید قدس بدون آزادی قدس رقم نخواهد خورد

انتهای پیام/

ارسال نظرات