فرمانده سابق سپاه روح الله :

نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا دستاورد حاج قاسم است/"ولایت مداری" ویژگی بارز شهید سلیمانی

همرزم شهید سلیمانی گفت: دستاورد بزرگ حاج قاسم برای اسلام، نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی است، کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا او را این چنین عزیز و مشهور می کند.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۶۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان‌؛ سردار مهدی صدیق، همرزم شهید سلیمانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فراهان گفت: صهیونیسم مخالف سرسخت انقلاب اسلامی بوده و معتقد است که همه انسان ها باید برای آن ها فدا شود اما انقلاب اسلامی این را بر نمی تابد.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: صهیونیسم و دشمنان انقلاب اسلامی در همه این سال ها تمامی قدرت خود را به کار گرفتند و به واسطه ترور، انفجار، جنگ تحمیلی  ۸ساله، فتنه ها درصدد هستند تا انقلاب ما را تضعیف کنند.
وی در ادامه بیان کرد: دشمنان پروژه نفوذ را برنامه ریزی کردند تا ایران عزیز را به زمین بزنند اما موفق نخواهند شد؛ آنان سال در تلاش هستند تا جغرافیای منطقه را تغییر دهند اما این رهبر فرزانه این انقلاب با بصیرت خود آن چنان با تدبر عمل کرده اند که این کشتی را از امواج سنگین حفظ کرده است.

سردار صدیق تصریح کرد: دشمنان در مسئله عراق و سوریه، داعش را با عنوان دولت اسلامی عراق و شام علم‌ کردند و قصدشان هم نابودی انقلاب و اسلام ناب محمدی بود.
وی در ادامه افزود: حتی تکفیری ها تا ۴۰کیلومتری مرزهای ما آمدند. اما این سردار شهید ما بود که به مقابله با این عناصر کفر پرداخت.
همرزم شهید سلیمانی گفت: جهاد تبیینی آیت الله سیستانی در عراق بی تاثیر نبود و جوانان عراق را به میدان آورد؛ حاج قاسم با تمام سختی ها همین جوانان را آموزش داد و با همگرایی نیروهای مردمی در مقابل داعش ایستاد.

سردار صدیق ولایت محوری و ولایت باوری را ویژگی برجسته سردار سلیمانی ذکر کرد و افزود: عملش هیچگاه خلاف نظر رهبرش نبود؛ یک ژنرال مردمی بود و تواضع و فروتنی او در برخورد با نیروها بی نظیر بود، حضورش در همه میدان‌ها، همراه با عشق و صفای باطنی بوده و با محبت و عشق و ملاطفت مراوده می‌کرد و همین امر موجب ماندگاری یاد و خاطره وی شده است.
وی شهید سلیمانی را محور وحدت عنوان و تصریح کرد: بین همه مسلمانان وحدتی ایجاد کرد که به مصداق آن هیچ فرقی بین سربازان فاطمیون، زینبیون و... نمی گذاشت و همه را برادر خود می دانست؛ حاج قاسم سلیمانی قدرت تصمیم گیری لحظه ای در شرایط حساس جنگی را داشتند و تصمیماتی با توسل به ائمه می گرفت که همگان را حیرت زده می کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد بزرگ حاج قاسم برای اسلام، نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی است، کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا او را این چنین عزیز و مشهور می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات