خبرهای داغ:

تجلیل از تلاشگران عرصه جهاد تبیین بسیج دانش آموزی شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به نمایندگی از تلاشگران عرصه جهاد تبیین بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۶۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج، در آیینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات آموزش و پرورش از تلاشگران و فعالان عرصه جهاد تبیین تجلیل شد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان به شرایط دشوار و التهابات جامعه در شروع سال تحصیلی جاری اشاره کرد و اظهار کرد: در مهر ۱۴۰۱، دانش آموزان بعد از ماه‌ها دوری از تربیت رسمی به مدرسه برمی‌گشتند در حالیکه با شرایطی کاملا متفاوت از سال‌های قبل روبرو بودند و یکی از هدف گذاری‌های مهم دشمن نیز سوق دادن التهابات به سمت فضای مدارس و دانشگاه‌ها بود، در چنین شرایطی جهادگران تببین با روشنگری عالمانه، آرامش و انسجام را در مدارس تقویت کردند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با گرامیداشت روز جهانی مقاومت، تحقیق درباره مسائل را یکی از اصول اولیه رسالت تبیین دانست و اظهار کرد: حرکت جهادی پیشرو در عرصه تبیین مستلزم صرف وقت بیشتر، مطالعه و برنامه ریزی دقیق است و اینکه نسل امروز مجهز به فکر، عقلانیت و آگاهی‌های فراوان بوده و رسانه‌های داخلی و خارجی و ابزار‌های نوین ارتباطی را می‌شناسد، مسئولیت جهادگران این عرصه را سنگین‌تر می‌نماید.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه، تلاش متعهدانه این جهادگران را ارج نهاد و رضایتمندی مدیران مدارس از تغییرات مثبت ایجادشده در برخی دانش آموزان را حاکی از موفقیت این حرکت جهادی دانست و تاکید کرد باید با پذیرفتن انتقادات سازنده، درصدد رفع نواقص و کاستی‌ها باشیم.
در پایان با اهدا هدیایی از تعدادی از جهادگران عرصه جهاد تبیین بسیج دانش آموزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار