فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان قم:

دشمن با ایجاد شبهه به دنبال تفرقه میان ملت است

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: امروز معاندین با تحریف پیشرفت ها و مبالغه نمودن و ایجاد شبهه در واقعیت های موجود کشور با دو راهبرد براندازی و تجزیه طلبی سعی در برهم زدن وحدت ملت دارند.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۹۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

دشمن با ایجاد شبهه به دنبال تفرقه میان ملت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید احمدجعفری فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در نشست بصیرتی و آیین بزرگداشت سومين سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پایگاه شهید کلهری عنوان کرد: مکتب حاج قاسم عنوان گر مکتب معنویت، مکتب ایثار،شهادت، مقاومت و مکتب مردمی بودن در عرصه‌های مختلف است و انتقام خون شهید سلیمانی و یاران او و پاسداشت این مکتب با اخراج استکباران از منطقه اسلامی محقق می شود.

وی عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر است که برگرفته از آموزه های دینی و فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

جعفری با اشاره بر سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: بسیج لشکر مخلص خدا است؛ افزود: بسیج باید روز به روز در همه ابعاد توسعه پیدا کند چنانکه که شاهدیم این توسعه در دهه های گذشته انقلاب در داخل و خارج از کشور این فرهنگ و تفکر در سایر ملل توسعه یافته است.

وی افزود: بسیج مجموعه ای از مردم است که در خدمت خود مردم می باشد. آمار حضور بسیجیان در جبهه های دوران دفاع مقدس و آمار شهدا گویای این مطلب است که بسیج نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

جعفری تصریح کرد: بسیج از اقشار مختلفی در عرصه های فرهنگی، علمی، اقتصادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت زدایی تشکیل شده است و نقش آفرینه موثری داشته است که باید خود را تقویت کند. این تفکر بسیجی است ما را به اینجا رساندند و مانع توطئه ها شدند و اجازه ندادند تا جریانات و قائده سوریه سازی در ایران عزیزمان اتفاق بی افتد.

وی با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان روز بسیج عنوان کرد: از نیاز های اصلی مردم دشمن شناسی است و با این دشمن شناسی باید نقشه ها و توطئه های دشمنان و ستیزگران را افشا کنیم و پوزه استکباران به خاک بی افکنیم و پرچم شهید سلیمانی و سلیمانی ها را به اهتزاز در بیاوریم.

جعفری افزود: امروز جنگ، جنگ ادراکی و شناختی است به گونه ای که معاندین با تحریف پیشرفت ها و مبالغه نمودن و ایجاد شبهه در واقعیت های موجود کشور با دو راهبرد براندازی و تجزیه طلبی سعی در برهم زدن وحدت ملت با تعویض حب و بغض مردم دارند.

وی تصریح کرد: همه مردم باید حب انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران و بغض دشمنانی که با توطئه و دسیسه های شومشان سعی در براندازی نظام دارند را در دلشان داشته باشند، این عدم دشمن شناسی فرصت تعویض جای حب و بغض را به دشمنان غنیمت می‌دهد. از راهکارهای مقابله با این دسیسه ها با توجه بر فرمایشات مقام معظم رهبری رشد معنویت، اعتقاد و تبیین که بارها به جهاد تبیین تاکید شده است می‌توان اشاره کرد.

گفتنی است در پایان مراسم فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و حوزه شهدائ مدافع حرم از اعضا شورا و بسیجیان نمونه پایگاه شهید مصطفی کلهری آیین تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات