مسئول بسیج دانش آموزی قم خبر داد؛

آغاز اعزام کاروان راهیان نور دختران دانش آموز قمی از اول بهمن

مسئول بسیج دانش آموزی قم از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز استان قم از اول بهمن خبر داد و گفت: برای اعزام مرحله دوم حدود 3 هزار و پانصد دانش آموز مقطع متوسطه دوم در قالب روزانه 12 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۷۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم اظهار داشت: بر اساس رهنمود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنجینه تمام نشدنی دوران دفاع مقدس و آشنایی با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور به مثابه یک کلاس درس است که در قدمگاه شهیدان برگزار می شود، عنوان کرد: در این کلاس دانش آموزان به هویت و خودباوری خود بیشتر می اندیشند و انگیزه بیشتری برای مقابله با استکبار پیدا می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در ادامه به برنامه اعزام های دانش آموزی راهیان نور اشاره و ابراز کرد: نخستین مرحله از اعزام ویژه پسران در آذرماه امسال با اعزام ۷۰۰ نفر به مناطق عملیاتی انجام شد و دومین مرحله ویژه دختران از اول بهمن آغاز می شود.

وی با اشاره به مصوبات جلسات برنامه ریزی اردوی راهیان نور در سطح استان، ادامه داد: برای اعزام مرحله دوم حدود 3 هزار و پانصد دانش آموز مقطع متوسطه دوم در قالب روزانه 12 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده که بزودی جدول زمان بندی اعزام از سوی آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

شفیعی گفت: مدت اردوی راهیان نور 4 روز است و برای هر اتوبوس، یک راوی و یک روحانی در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان بیش از پیش با یادمان ها و نمادهای حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام و تجاوزات دشمن بعثی آشنا شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم تاکید کرد: اعزام مرحله دوم اردوی راهیان نور دانش آموزان استان قم با مشارکت و همکاری استانداری قم، سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)، آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مرتبط صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات