خبرهای داغ:
در جمع فرماندهان رده های بسیج ادارات بیان شد؛

مردم ولایی و انقلابی حق بهترین خدمت را دارند

جلسه جهاد تبیین فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان اردل با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۸۸
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با خوش آمدگویی به حاضرین گفت: ادارات محل مراجعه عامه مردم برای پیگیری کارهایشان و رفع مشکلاتشان می باشد، بایستی طوری عمل شود که ارباب رجوع با رضایت برگردد و این مهم زمانی اتفاق می افتد که جو حاکم بر ادارات معنوی، اخلاقی و روحیه جهادی بین کارمندان وجود داشته باشد.

سرهنگ دوم پاسدار سید عقیل موسوی، اظهار داشت: برای نهادینه شدن روحیه بسیجی و جهادی بین مدیران و کارکنان ادارات، برپایی نماز جماعت، برگزاری ادعیه و برنامه های بصیرت افزایی از اهمیت بالایی برخودار است.

وی ادامه داد: مهمترین دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در بیش از چهار دهه گذشته در عرضه های مختلف از جمله دفاع مقدس و حوزه های سلامت و بهداشت، امنیت، آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، اقتصاد، صنعت، قانون‌گذاری، استقلال ملی و اقتدار بین‌المللی، رفاه و ارتقاء سطح زندگی خودکفایی،نظامی و ... علیرغم چهار دهه تحمل هجمه‌های سنگین گسترده علیه جمهوری اسلامی حاصل رهبری های امامین انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه و داشتن روحیه بسیجی، جهادی و ایثار شهادت بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،به فداکاری اقشار مردم در مراحل مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و  افزود: حضور با بصیرت و حماسی مردم در صحنه ها دشمنان را ناکام کرده است، این مردم ولایی و انقلابی حق بهترین خدمت از سوی مسئولان را دارند، با کار معمولی نمی شود پاسخگوی مردم بود باید با روحیه بسیجی، جهادی و ایثار شهادت به مردم عزیز خدمت رسانی شود تا کارهایی بزرگ و ماندگار انجام شود. 

سرهنگ موسوی، اظهار داشت: امامین انقلاب، مردم را صاحبان اصلی انقلاب و برای آنان، ارزش و احترام ویژه‏ ای قائل و در هر فرصتی به مسئولان، سفارش خدمت‏ رسانی به مردم را دارند.

در آغاز این نشست فرماندهان پایگاه ها گزارشی از اهم فعالیت های محوله،اداری، عقیدتی و فرهنگی خود را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار