خبرهای داغ:

دیدار جمعی از کارکنان شرکت گاز استان همدان با همرزم شهید «چیت‌سازیان»

همدان-مشاور امور ایثارگران استاندار همدان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز همدان در قالب برنامه «چهارشنبه‌های شهدایی» با حضور در منزل همرزم شهید چیت‌سازیان، جانباز «علیرضا رضایی مفرد» با وی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۵۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مشاور امور ایثارگران استاندار همدان و مدیرعامل شرکت گاز همدان به همراه اعضای شورای فرهنگی این اداره با حضور در منزل همرزم شهید چیت‌سازیان، جانباز هشت سال دفاع مقدس، «علیرضا رضایی مفرد» از وی تقدیر کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در این دیدار اظهار کرد: برنامه‌ای با عنوان «چهارشنبه‌های شهدایی» مبنی بر تقدیر از خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران در شرکت گاز برگزار می‌شود، که در این راستا امروز نیز با جانباز دفاع مقدس، آقای رضایی مفرد دیدار داشتیم.

محمدصادق محبی نظر افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی جانفشانی کردند.

وی در ادامه به بیان الگوهای رفتاری شهدا و سبک زندگی اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تلاش همه ما برای خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران است که وظیفه اخلاقی، عرفی ودینی و البته کمترین کار ممکن است .

جانبار حسین توکلی، مشاور امور ایثارگران استاندار همدان نیز ضمن یادآوری حماسه‌های شهید چیت سازیان، جانباز رضایی مفرد را شخصی شجاع و دلیر عنوان کرد و گفت: این جانباز بزرگوار همانند فرمانده شهیدش سری نترس داشته و هوش و ذکاوت بالا از ویژگی‌های شخصیتی این بزرگوار است.

گفتنی است؛ جانباز علیرضا رضایی مفرد از فرماندهان شجاع اطلاعات عملیات لشگر انصارالحسین (ع) همدان و از همرزمان شهید چیت سازیان بوده که مجاهدت های خالصانه این شهید زنده در اذهان تمام رزمندگان بزرگ لشگر انصارالحسین باقی مانده است.

در پایان مراسم از این ایثارگر هشت سال دوران دفاع مقدس با اهداء لوح  تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار