خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد؛

جهانی شدن اسلام در پسِ کج‌فهمی دشمن/ دستاوردهای انقلاب تبیین شود

حجت الاسلام احمدی گفت: انعکاس برنامه‌های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید منتج به رویش‌های انقلاب شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۷۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

جهانی شدن اسلام در پسِ کج‌فهمی دشمن/ دستاوردهای انقلاب تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: علاوه‌بر آنکه ما موظف به معرفی انقلاب و ایجاد بیداری اسلامی هستیم امروز انقلاب اسلامی در پهنه جهان نیز توسط دشمنان انقلاب معرفی می‌شوند، در واقع دشمنان به‌دلیل نفهمی و کج‌فهمی ثانیه‌ای از دشمنی با انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارند که در پس این اقدام، اسلام جهانگیر می‌شود که این مهم نیز از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل در بین هم‌قطاران خود غریب بود و در آن شرایط اگر در مسیر براندازی طاغوت حرفی می‌زد متهم به سیاسی‌کاری می‌شد، افزود: در واقع اگر در دوران رژیم ستمشاهی یک روحانی از ظلم، تبعیض، فساد و امثال آن سخن می‌گفت برچسب سیاسی به وی می‌زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: امام راحل در دوران پهلوی بیشتر به ظلم و فساد که ذیل آن فقر به بار می‌آورد می‌پرداخت در واقع رنگ و بوی پرداختن به استبداد، شرایط فرهنگی و اجتماعی در فرامین او غالب بود و اینطور نبود که موضوع فقر را نادیده بگیرند.

احمدی با بیان اینکه دشمن اخیرا در یک حرکت مذبوحانه جنگ ترکیبی را راه‌اندازی کرده است، یادآور شد: کوردلانی که در جریان اغتشاشات از مقام ولایت فقیه به‌عنوان دیکتاور یاد کردند، بدانند که دیکتاتور اجداد آنها(کومله) بود و این خطاب قرار دادن ولی‌فقیه یک بی‌ادبی در ادبیات سیاسی است.

وی ادامه داد: امام راحل گام اول مبارزه را نصیحت قرار دادند و در نامه به شاه، او را اعلی حضرت خطاب کرد نه دیکتاتور، امام(ره) در گام بعدی مبارزه نرم را در دستور کار قرار داد و در سومین گام انقلاب اسلامی را راه‌اندازی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امام راحل به قصد گرفتن حکومت و یا قدرت انقلاب نکرد، متذکر شد: انعکاس برنامه‌های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید منتج به رویش‌های انقلاب شود و اگر حتی یک نفر به تعداد راهپیمایی‌کنندگان ۲۲ بهمن اضافه کند امری ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار