خبرهای داغ:

از برگزاری محافل انس با قرآن تا گشت محله محور به همت بسیجیان سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری گشت محله محور بسیج و محفل انس با قرآن با مشارکت بسیجیان در محله خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نمایشگاه روزنامه دیواری و پوسترهای انقلابی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برپا شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم الهی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پُربارتر و تنومندتر می ‌شود، تثبیت کند.

او افزود: فضاسازی پایگاه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت ولادت امام علی (ع) و ایام الله دهه فرخنده فجر توسط بسیجیان انجام و ویژه برنامه جشن پدران محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور گروه فرهنگی هنری راویان عشق و برنامه های متنوع دیگر همراه با مسابقه حضوری و اهدا جوایز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: با هدف بقراری امنیت در محله گشت رضویون بسیج به صورت مداوم در طول هفته برگزار و همزمان با دهه فجر نیز گشت رضویون با استقبال پرشور بسیجیان انجام شد.

جلال بیان داشت: برگزاری حلقه صالحین قرآنی درکانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) و مراسم شبی با قرآن با حضور بسیجیان حلقه شهیدان محمد تقی فیض و علیرضا ابراهیمی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او اضافه کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم و عترت با اجرای برنامه توسط نونهالان بسیجی محمد فاضل جالینوس و محمد امین جلال همراه با حلقه قرآنی با حضور مرادی قاری استانی در مسجد با استقبال خوبی همراه بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار