خبرهای داغ:

از اسکان زائران رضوی تا گشت محله محور بسیج در روستا لاسجرد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله در شهرستان سرخه از اسکان و پذیرایی از 695 زائر حرم رضوی در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله از ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد همراه با تور ایست و بازرسی با هدف برقراری امنیت و آرامش در روستا و محله ها برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن بزرگداشت ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که در سال 57 به رهبری امام راحل به پیروزی رسید نه‌تنها سبب آزادی ملت ایران از سلطه شرق و غرب شد بلکه موجبات بیداری ملت‌های اسلامی را فراهم کرد.

او افزود: ملت غیور و همیشه درصحنه ایران اسلامی ثابت کرده‌اند تا همیشه از اهداف والا و ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع کرده و به دشمن اجازه نمی‌دهند در آن‌ها خدشه‌ای ایجاد کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله با بیان اینکه در جهت بزرگداشت دهه فجر هماهنگی و برنامه ریزی های بسیاری انجام شده است، گفت: این هفته نیز طبق هماهنگی های انجام شده ایستگاه صلواتی پنج شنبه شب ها به نیت یک شهید در گلزار شهدا روستا برپا می شود.

معینیان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیان داشت: فضا سازی مسجد، پایگاه و خیابان های و محله های روستا و تمرین فوتبال حلقه شهدای گمنام پایگاه با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

او با اشاره به اسکان دائم مسافران حرم رضوی در روستا گفت: در طی چهار مرحله از 695 نفر از زائرین پیاده عراقی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با مشارکت بسیجیان و جهادگران بسیجی پذیرایی و به آن ها اسکان داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار