مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج استان قم مطرح کرد؛

آغاز جشنواره ورزشی جام فجر بانوان بسیجی/ اعزام تیم منتخب گردان‌های کوثر بانوان قم به مسابقات قهرمانی کشور در مشهد

مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج استان قم با اشاره به آغاز جشنواره ورزشی جام فجر بانوان بسیجی قم به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، گفت: تیم منتخب گردان‌های کوثر خواهران استان 18 بهمن‌ماه به مسابقات قهرمانی همایش اقتدار گردان‌های الزهرا به استان خراسان رضوی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

اعظم طراوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به آغاز برگزاری جشنواره جام فجر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: این جشنواره با برگزاری مسابقات در رشته آمادگی جسمانی و دارت با حضور افزون بر صد نفر از بانوان انجام و نفرات برتر آن مشخص و افراد برتر جوایزی اهدا شد.
مدیر تربیت‌بدنی خواهران سپاه و بسیج استان قم اضافه کرد: در روز دوم این جشنواره ورزشی نیز مسابقات داژبال( وسطی) در رده سنی 13 تا30 سال با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی بسیج وسپاه وناحیه شهرستان قم با حضور 14 تیم و بیش از 100 ورزشکار از رده و اقشار مختلف بسیج استان با رویکرد ارائه برنامه‌های فرهنگی و معرفتی در سالن ورزشی شهید محمود هاشمی برگزار و از نفرات برتر رشته‌های مختلف ورزشی با اهدای احکام و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم شهیده صدیقه رودباری از بسیج طلاب، شهیده واعظی از حوزه شهیده واعظی و تیم شهید بابک نوری از حوزه فاطمیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آورند.
وی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم شهیده سیده رودباری مقام اول و حوزه شهیده واعظی و حوزه فاطمیه نیز مقام‌های دوم و سوم را به دست آورند.

طراوتی خاطرنشان کرد: در ادامه این جشنواره، رقابت‌های والیبال قهرمانی بانوان بسیجی استان با همکاری هیئت والیبال و شهرداری قم وناحیه شهرستان قم برگزار و از تیم‌های برتر به‌رسم یادبود تقدیر می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات تیراندازی در سالن شهید سلیمانی مجموعه نخلستان و رقابت‌های ووشو از دیگر بخش‌های جشنواره جام فجر امسال است تا پایان بهمن‌ماه جاری پرونده آن‌ها بسته خواهد شد.
طراوتی در پایان بیان کرد: تیم منتخب گردان‌های کوثر خواهران استان 18 بهمن‌ماه به مسابقات قهرمانی همایش اقتدار گردان‌های الزهرا به استان خراسان رضوی اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار