خبرهای داغ:

خرمشهر‌های اذهان جامعه بویژه جوانان را باید از نفوذ نرم آزاد کرد

شاهرود_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: باید همه تلاش کنیم با جهاد تبیین، خرمشهر‌های اذهان جامعه بویژه جوانان را از نفوذ نرم دشمنان نجات و آزاد کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

خرمشهر‌های اذهان جامعه بویژه جوانان را باید از نفوذ نرم دشمن نجات دادبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد امام حسن عسکری (ع) شاهرود در سخنان با تاکید بر جنگ نرم دشمنان بر علیه ملت ایران و تاکید بر جهاد تبیین و بیان واقعیت‌های دوران قبل و بعد از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز خرمشهر‌های اذهان جامعه بویژه جوانان را باید از توطئه‌های نرم دشمنان آزاد کنیم و این مهم با جهاد تبیین میسر می‌شود.
او افزود: حضرت زینب سلام الله علیه الگوی جهاد تبیین بود که بعد از عاشورا به روشنگری پرداخت و نهضت حسینی را زنده نگهداشت و امروز نیز باید با بیان واقعیت‌ها در این راستا تلاش کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان شاهرود و مساجد و محلات بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و خواستار توجه به این مهم و دعوت همگانی برای این مراسم ملی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها