خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

۳ عامل اساسی منجر به ماندگاری انقلابی اسلامی ایران است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران سایر انقلاب‌ها گفت: ۳ عامل اساسی منجر به ماندگاری انقلابی اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در آئین چهلم شهید گمنام دانشگاه گرمسار اظهار داشت: سه عامل اساسی منجر به ماندگاری انقلابی اسلامی ایران است.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تفاوتی با انقلاب چین، فرانسه و شوروی دارد که با وجود گذشت ۴۴ سال از پیروزی این انقلاب تا کنون خدشه‌ای به آن وارد نشده است، افزود: علت اصلی و اساسی تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها انگیزه خدایی و اسلامی انقلابیون است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: بعد از گذشت ۴۴ سال شعار‌های انقلابی ملت ایران بعنوان الگو برای کشور‌هایی مثل یمن، عراق، سوریه و لبنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی تاکید کرد: وقتی انگیزه انقلاب الهی باشد انقلاب رنگ خدایی به خود می‌گیرد و ماندگار خواهد شد.
حسینی دیباجی وجود ولایت را دومین علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ولایتمداری درسی است که از مکتب حضرت زهرا (س) برگرفته شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور مردم بعنوان رکن اصلی از دیگر عوامل مهمی است که انقلاب اسلامی ایران را ماندگار می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم غیور، ولایتمدار و انقلابی ایران در بهمن سال ۵۷ در سراسر کشور با حضور حماسی خود در صحنه از خاک و ارزش‌های انقلابی و اسلامی ایران دفاع کردند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه با بیان اینکه در ۴۴ سال گذشته شهدای زیادی تقدیم این نظام و انقلاب شده است، یادآور شد: کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند مرده محسوب نمی‌شوند بلکه آنان شهید هستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار