خبرهای داغ:
دیپلمات سابق ایران در فرانسه در ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

دشمنان ما به دنبال آن هستند که کانون عفاف و حجاب و خانواده را بزنند/ رسالت مردم ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان، پیامبرگونه است

دکتر منتظمی: جمهوریاسلامی ایران با ایده اصلی اسلام، ایدئولوژی جدیدی ارائه کرده است که ایدئولوژی غرب و شرق را به چالش کشیده و احساس می کنند رقیبی برای آن‌ها است.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۱۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، دکتر منتظمی دیپلمات سابق ایران در فرانسه و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو در جمع مدیران ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: پیش بینی‌هایی طبق ۴۳ سال تجربه در صحنه بین الملل دارم صحنه بین الملل جاذبه دارد و بسیار متنوع است چالش امنیتی کشور ما در طول تاریخ سرزمینی بی سابقه است در دوران بزرگترین جنگ تاریخی هستیم که ایران در حال عبور از آن است جنگی است که در طول تاریخ بشر تجربه نشده است پر از چالش و پر از تلاطم و طوفان‌هایی در راه است.

وی با اشاره به اینکه چرا کشور ما دچار چنین جنگ بی‌سابقه‌ای در دنیا شده است افزود:، چون با ایده اصلی اسلام، ایدئولوژی جدیدی ارائه کرده است که ایدئولوژی غرب و شرق را به چالش کشیده است و احساس میکنند رقیبی برای آن‌ها است ایران دارای موقعیت استراتژیکی حائز اهمیت است.

دکتر منتظمی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی اولین ماهنامه چالش اسلام غرب در وزارت خارجه را کار کردم خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم کتاب دکتر رضا داوری اردکانی که ماهیت تمدن غرب را به خوبی معرفی می‌کند مطالعه کنید.

وی متذکر شد: ناگزیر هستیم غرب را بشناسیم، چون غرب است که چالش‌های اصلی جهان را تحت تاثیر خودش قرار داده است و اولین تمدن غیر دینی است که بر دنیا مسلط شده است بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین تمدن غرب است.

دیپلمات سابق ایران در فرانسه با بیان اینکه شکل گیری اولین تمدن غیر دینی در دنیا اتفاق افتاده است گفت: فاجعه‌ای بزرگ برای بشریت اتفاق افتاده است برای اولین بار آرمان آن ها، جهانی شدن حکومت یهود است که این را در هیچ منبعی پیدا نمی‌کنید.

وی ادامه داد: منابع در آمریکا و اروپا تولید می‌شود با وجود اینکه یهود و صهیونیست در خاورمیانه و غرب آسیا عامل بحران هستند در حالی که ردپای اسرائیل در منابع شان پیدا نمی‌شود.

دکتر منتظمی با بیان اینکه موضوع یهود و سیطره یهود از طریق قلب و بلوک نظام جهانی است گفت: ما الگویی، چون شهید باقری داریم که فرمودند " صد درصد شناسایی مساوی صد درصد پیروزی است" چقدر از غرب و اسرائیل شناخت داریم کتاب‌های تولید شده که ابزار جنگ نرم است.

وی یادآور شد: همانطور که در زمانی که جنگ نظامی بود جنگ روانی تاثیری نداشت افتخار میکنیم به فرزندان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس که حماسه ساز شدند، اما اتفاقی که در نسل جدید افتاده منشا آن کجاست؟

وی با اشاره به اینکه دو زلزله در کشور ایجاد شده که باید بشناسیم افزود: درک مسئله به تشخیص راه حل کمک می‌کند زلزله اول بحران ساختگی است که ایران را به عنوان تهدید اتمی برای صلح و امنیت جهانی مطرح کردند و بر این اساس تحریم‌ها بر علیه ملت ایران اعمال کردند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است در حالی که پاکستان کشوری مسلمان و اتمی است این زلزله اقتصادی برای ما به وجود آوردند که در حال گسترش است و البته با اجرای طرح‌های مختلف و نخبگان اقتصادی قابل حل است.

منتظمی خاطرنشان کرد: زلزله دوم که بسیار مهم است و در نسل جوان ما علائمش بروز پیدا کرده است همان جریان اهریمنی دست‌اندرکار را معرفی میکند که تاکنون کشوری مقابل آن نایستاده است و حتما و قطعا ما پیروز می‌شویم ما باید موضوع را زودتر بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: مایکل جویز متخصص بین المللی چالش‌های اخلاقی را به خوبی بیان می‌کند و می‌گوید ما روزگاری در آمریکا طلاق نداشتیم و حجاب از اصول خانواده‌ها در صد سال پیش بوده است، اما از ۷۰سال پیش مسائل جنسی را راه انداختند بعد با قدرت سینما، ماهواره و شبکه‌های مجازی عفاف و حجاب را کنار زدند.

دیپلمات سابق ایران در فرانسه افزود: امروز جایی مورد هدف دشمن قرار گرفته که هیچ جنایتکار و قاتلی در تاریخ به آن دسترسی پیدا نکرده است بمب اتمی در درون انسان منفجر کردند تا پایه‌های فطرت را نابود کنند و این اتفاق هیچ وقت در تاریخ توسط هیچ جنایتکاری رخ نداده است.

وی عنوان کرد: انقلاب جنسی در آمریکا رخ داده است و اسراییل دنبال انقلاب جنسی در ایران هستند که کانون عفاف و حجاب و خانواده‌ها را بزنند ماهواره ایران فضای مجازی است به طوری که از ۳۰۰ ماهواره روی زمین ۱۱۶ ماهواره روی ایران و ۲۸۰ کانال فارسی زمان است این طبیعی نیست و نشان می‌دهد چه آرایش سنگینی بر علیه مردم ایران وجود دارد.

منتظمی گفت: در اغتشاشات دیدیم در اتاق فکر‌هایی صد‌ها نفر پشت کار هستند و تمام دنیا مسئله شان مهسا امینی می‌شود پس شرایط عادی نیست و تحولات بعدی و طوفان‌هایی در انتظار ایران است که طبیعی نخواهد بود خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند " امانتی به آسمان‌ها و کهکشان‌ها دادیم که ترسیدند و کوه‌ها سر باز زدند " و این امانت روی دوش مسلمانان ایران است.

وی متذکر شد: در مقابله با جریان اهریمنی و طوفان‌های پرتلاطم راهکار‌هایی داریم و دارای قدرت نرم در اروپا و آمریکا نیز هستیم دو قطبی در داخل غرب جریان اسرائیلی غربی و جریان وطن پرست غربی هستند نفوذی‌ها در دنیا داریم از شخصیت‌ها و سلبریتی‌های آمریکا دعوت می‌کنیم که دشمن مشترک داریم، چون آن‌ها نیز ضربه‌ای از جریان یهود خوردند.

وی ابراز داشت: خداوند خطاب به قوم یهود در قرآن می‌گوید که " شما دو بار در زمین فساد کردید" فساد امروز در عالم دارند و ما افتخار داریم به قدرت نرمی که در غرب داریم جایی که بازی آخر سرنوشت بشر تعیین تکلیف می‌شود وما رسالتی داریم رسالت ایران پیامبرگونه است و ما با تمام ظرفیت خود و جمع فکری مان باید به دنبال راهکار‌های جدید باشیم.



انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها