خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نظیری:

سپاه پاسداران دست همیشه همراه انقلاب است

همدان-مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: سپاه پاسداران دست همیشه همراه انقلاب است که توان رزمی او برگرفته از نیروهای درونی انسان است.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۵۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان به همراه رئیس اداره تبلیغات شهرستان بهار با فرمانده سپاه ناحیه بهار دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران دست همیشه همراه انقلاب است که توان رزمی او برگرفته از نیروهای درونی انسان است.

همچنین همزمان با اقامه نماز جمعه نیز مراسم تجلیل از تعدادی از پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز در شهرستان بهار توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در مصلای امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان بهار برگزار شد.

بسیجیان پایگاه مقاومت خواهر عفاف حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار نیز به مناسبت این روز در حرکتی خودجوش با اهدا شاخه های گل نرگس به پاسداران سپاه ناحیه بهار، این روز را به دلیرمردان روزگار و اسوه‌های ایثار و مالک اشترها و اباذرهای زمان تبریک گفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار