خبرهای داغ:

امام‌جمعه چالدران با یادگاران 8 سال دفاع مقدس در شهرستان دیدار کرد

امام‌جمعه چالدران با حمید علی‌پور و بهمن جمشیدی جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس دیدار کرده و از آنها تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۰۴
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام  سیفعلی محمدزاده  امام‌جمعه چالدران، امروز 6 اسفند ضمن دیدار با بهمن جمشیدی و عباسعلی رضایی جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، گفت: رزمندگان اسلامی برای برای حفظ کیان و شرف ایران اسلامی با تمام وجود و از سر اخلاص و فداکاری به دفاع پرداخته‌اند و در این راه با تمام وجود جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه خانواده جانبازان مایه فخر ملت و عزت کشور هستند، افزود: ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  جانبازی مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏ آلایش خود کرده است، گفت:  جانبازان تجسم ایثار و از خود گذشتگی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران نیز در این دیدارها با اعلام اینکه   جانبازان سرافراز با تاسی از سیره عملی حضرت ابوالفضل العباس(ع)، وفاداری خود را به آرمان های نظام و امام راحل به نمایش گذاشتند، افزود: بدون ترديد تجليل از جانبازان سرفراز تجليل از خدمات شايسته اين عزيزان در هشت سال دفاع مقدس بوده و ما برخود وظیفه می دانیم تا اظهار قدرشناسی خود را نسبت به تمام این عزیزان و همچنین ایثارگران معزز اعلام کنیم

حجت الاسلام محمد قنبری  با اعلام اینکه جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند افزود: آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات