خبرهای داغ:
معاون روابط‌عمومی و انتشارات سپاه:

سپاه در جریان‌های اخیر هوشمندانه عمل کرد/گروهک منافقین به مراتب از داعش بدتر است

سردار شریف گفت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص شده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۲۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

سپاه در جریان‌های اخیر هوشمندانه عمل کرد/گروهک منافقین به مراتب از داعش بدتر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار رمضان شریف امروز در همایش توانمندسازی رسانه‌ای ویژه فرماندهان بسیجی و مسئولان اقشار، مدیران روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و فضای مجازی و خبرنگاران گلستان اظهار کرد:  موضوع رسانه یک موضوع جهانی است و این نیست که سواد رسانه‌ای تنها متعلق به ایران باشد.

معاون روابط‌عمومی و انتشارات سپاه ادامه داد: در مطالعات یونسکو به موضوع سواد رسانه تاکید شده و بیان کرده که انسان باید تشخیص دهد که پیام را از کجا دریافت می‌کند و آن فرد باید تشخیص دهد که آن پیام حاوی چه مطلبی است.

سردار شریف بیان کرد: مردم باید بدانند پشت جریان‌های رسانه‌ای چه فرد و تفکری قرار دارد، ابراز داشت: باید به مردم بگوییم شبکه بی‌بی‌سی چیست و چرا دولت انگلیس نزدیک ۳۰۰ سال این شبکه را راه‌اندازی کرده و برای آن آرشیو دارد.

وی ابراز داشت: جوانان ما باید بدانند پشت اینترنشنال ولیعهد سعودی است که مقابله با ایران و شیعه‌ستیزی جزو تفکرات آن به شمار می‌رود.

این مقام مسئول متذکر شد: عملیات روانی و رسانه‌ای به گونه‌ای است که صاحبان رسانه برای خود سهمی قائل می‌شوند و از شکاف نسلی برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برد.

سردار شریف بیان کرد: از این رو مریم رجوی که سرکرده منافقین است ۱۷ هزار نفر را در ایران به شهادت رساند و در اوج جنگ به صدام هم پیمان شده و علیه کشور اقدام کردند و  ملت ما از آن انزجار دارد احساس می‌کنند می‌توانند رهبر جنبش علیه نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی گفت: گروهک منافقین به مراتب از داعش بدتر است و می‌بینیم این گروهک به دنبال مطالبه آزادی ملت ایران است.

این مقام مسئول ابراز داشت: پرویز ثابتی که شکنجه‌گر سابق ساواک بوده و همه مردم آن را به عنوان یک شکنجه‌گر یاد می‌کنند بعد از ۴۰ سال حامی جریان ضد جمهوری اسلامی می‌شود.

سردار شریف تاکید کرد: از سویی دیگر یک خبرنگاری که همه داشته اش از نظام جمهوری اسلامی ایران است می‌آید خود را به عنوان رهبر جنبش علیه نظام جمهوری اسلامی معرفی می‌کند و با رئیس جمهور فرانسه دیدار می‌کند و یا یک فوتبالیست جنبش علیه نظام به‌راه می‌اندازد و این در حالی است که ملت ما دشمنی‌های منافقین و مستکبران جهان را دیدند و هنوز جانبازان شیمایی ما هستند و گاز خردل سینه آن را می‌سوزاند و ملت این وقایع تاریخی را فراموش نکرده است.

وی گفت: اگر آن‌چیزی که در انقلاب رقم خورده را بدون اغراق به جوانان منتقل می‌کردیم حتی یک جوان حاضر نمی‌شد که گوش به حرف منافقین بدهد و مقام معظم رهبری تاکید کردند که در بیان داشته‌های انقلاب ضعیف عمل کردیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: اینکه دشمن با این جریان‌های اپوزیسیون ملاقات می‌کنند نشانه ضعف آنها است و مردم احساس کردند که نباید با آنها همراهی کنند و خانم‌های ایرانی و جوانان ایرانی سرنوشت خود را به کومله، مجاهدین خلق و مسیح علی‌نژاد و علی کریمی نمی‌سپارد.

سردار شریف ابراز داشت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار