خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی قدس؛

پیام فرمانده سپاه شهرستان مینودشت به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

سرهنگ عباس خسروی فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس از مردم ولایتمدار مینودشت جهت شرکت در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

پیام فرمانده سپاه شهرستان مینودشت به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

سرهنگ عباس خسروی فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: در روز قدس که آخرین روز هاى شهر اللَّه اعظم است، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگى شیاطین بزرگ و ابرقدرتها رها شده و به قدرت لا یزال اللَّه بپیوندند.

خسروی  اظهار داشت: روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

وی اظهار داشت:  اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است

فرمانده سپاه مینودشت تصریح کرد:  امروز که خاورمیانه درگیر خشونتی تاسف بار شده است، برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است ؛ ناآرامی ها و اعمال تروریستی ریشه در اشغال سرزمین های اسلامی دارد. لذا ضرورت دارد تا مردم همیشه در صحنه جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها