خبرهای داغ:

بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس؛ راه شهدای آزادی قدس را زنده نگه می داریم

مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد؛ راه شهدای سرفراز آزادی قدس را زنده نگه می داریم و از صهیونیست ها و حامیان مزدورش اعلام برائت می نماییم .
کد خبر: ۹۵۰۴۵۴۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

بسم رب القدس

"لتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود و الذین اشرکوا (۸۲مائده)
به یقین از میان مردم ، یهود و مشرکان را سرسخت ترین دشمن نسبت به مومنان خواهی یافت .

پس از گذشت هفتاد سال از رژیم منحوس و نامشروع کودک کش صهیونیستی ، در آستانه روز قدس سال ۱۴۴۴ هجری قمری ، ما فرزندان خمینی کبیر (ره) مواضع شفاف خود را در ضدیّت با این غده سرطانی اعلام می نماییم .
اولاً جهانیان باید هشدار شوند که ادامه این رژیم مستکبر در هر جای کره خاکی ، موجب خسران و نگون بختی ابدی بشر خواهد شد .

در دورانی که نظام سلطه به رهبری آمریکای جهانخوار و با کمک جنگ رسانه ای نابرابر ، ذهن ها را به هر سمتی جزء مظلومیت ساکنان اصلی قدس شریف سوق می دهد ، باید مبارزه خستگی ناپذیر در راه آزادی قدس را به هر انسان آزاده ای واجب دانست .

مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان برخود واجب می داند با تأسی به آرمان های امام روح الله و منویات گرانقدر امام خامنه ای عزیز ، راه شهدای سرفراز آزادی قدس را زنده نگه می داریم و از صهیونیست ها و حامیان مزدورش اعلام برائت می نماییم .

ما فرزندان خمینی کبیر (ره) با شعار " نحن جیش محمد قادمون" لحظه به لحظه به دروازه های خیبر نزیک تر می شویم و با اتحاد روز افزون با سایر ملت های مسلمان عزممان را جزم می کنیم تا مجدداً با ریشه کن کردن ذات نحس و پلید اسرائیل و فتح قدس پرچم "لااله الاالله" را بر فراز آسمان فلسطین عزیز برافراشته نماییم .
همانا سنت الهی "و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین" به خوبی اوضاع آشفته و خانه سست عنکبوتی اسرائیل را هویدا می سازد . چندی نمانده تا سربازان جبهه مقاومت از زمین و آسمان همچون تیر الهی بر سر صهیونیست های کافر فرود آیند و آرامش پوشالی آنان را درهم شکنند . باشد که از ترس مجاهدان راستین خدا لحظه ای پلک بر هم نزده و بر این آشفتگی و حراص بمیرند .

ملت قهرمان فلسطین ! یقیناً رزمنده های شما همچون یاران صدیق بدر و خیبر رسول الله (ص) و شهدای مظلومتان مصداق آیه "ولا تحسبن الذین قتلوا ...." هستند .

ما فرزندان سلمان فارسی حمایت از آرمان قدس شریف و شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس را وظیفه شرعی و انسانی و یک عبادت الهی تلقی می کنیم . همانا با مشت های گره کرده و با فریادهای "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا " خود هم نفس و هم قدم با شما مبارزه را تا نابودی این رژیم جعلی ادامه خواهیم داد .

عزیزان فلسطینی دیدار نزدیک است انشاء الله . به امید یک نماز جمعه باشکوه در مسجد الاصی به امامت حضرت مهدی موعود (عج).

مجمع علوی استان سمنان

#سازمان_بسیج_دانش_آموزی_استان_سمنان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها