خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

بهترین شیوه تبلیغ معرفی الگوهای خوب به جامعه است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: بهترین شیوه تبلیغ معرفی الگوهای خوب به جامعه است، الگوی خوبی که قلبش سرشار از ایمان و یاد خداست.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۷۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
بهترین شیوه تبلیغ معرفی الگوهای خوب به جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در سومین محفل انس با قرآن در تفسیر آیاتی از سوره احزاب، انسان های کاملی همچون پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) را قرآن مجسم دانست و اظهار کرد: اگر قرار باشد که قرآن کریم در قالب انسانی تجلی پیدا کند به شکل پیامبر(ص) و حضرت علی (ع) مجسم می‌شود.

وی الگو بودن پیامبر(ص) را همه بُعدی و دائمی برشمرد و افزود: معرفی الگو از شیوه‌های تربیتی است و باید در بحث تربیت، الگوهای خوب معرفی شود تا مردم به سوی الگوهای بدلی نروند چراکه علما و بزرگان دینی و اهل معرفت همچون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای بزرگواری همچون سردار سلیمانی از الگوهای بسیار ارزشمند در جامعه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: بهترین شیوه تبلیغ معرفی الگوهای خوب به جامعه است، الگوی خوبی که قلبش سرشار از ایمان و یاد خدا باشد؛ اما باید توجه داشت که الگو هر قدر هم عزیز باشد نباید خدا را فراموش کرد.

وی در ادامه ضمن توجه به آیات دیگر سوره احزاب، ایمان را مهمترین عامل قدرت دانست و تجهیزات و امکانات را بُعد دیگری از قدرت عنوان کرد و گفت: انسان با ایمان، دشمن را ناچیز می‌شمارد و قدرت را از آن خدا می‌داند.

نجاری با اشاره به عهد و وفای مومنان افزود: مومنان مردانی هستند که در پیمانشان با خدا وفادار هستند و عده‌ای از آنان به عهد و پیمان خود عمل کرده و به شهادت رسیده اند و عده‌ای هم در انتظار شهادت هستند و در این انتظارشان هیچ گونه تبدیل و تغییری ندارند.

 وی با بیان اینکه شهدا مظهر ایمان صادق و عمل صالح هستند و در قول و عمل خود با خدا صادق و وفادارهستند، بزرگداشت شهدا و خانواده شهدا را درس قرآنی عنوان کرد و گفت: طبق نگاه دینی درِ شهادت همیشه باز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به پیام‌های دیگری از سوره احزاب اشاره کرد و با بیان اینکه نجات در راستگویی است، اظهار کرد: هیچ عملی بدون پاداش نیست و لطف خدا حتی از منافقان نیز دور نیست به شرط اینکه توبه کنند و به خدا برگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار