خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه نینوا:

روز جهانی قدس روز دفاع از اسلام است/ رژیم صهیونیستی در جهان اسلام نفس‌های آخرش را می‌کشد

سرهنگ پاسدار علی خالقی گفت: نسل جوان امروز خود را برای نظم نوین جهانی و فردای بعد از پیروزی برنامه ریزی می کند و مکتب سلیمانی را سرلوحه کار خود کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

روز جهانی قدس روز دفاع از اسلام است/ رژیم صهیونیستی در جهان اسلام نفس‌های آخرش را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مینودشت گفت: روز جهانی قدس به عنوان روز دفاع از اسلام، تلاش برای محاربه با اشغالگران قدس شریف و مبارزه با رژیم جنایت‌کار کودک‌کش غاصب صهیونیستی برشمرد و با بیان اینکه جنایات این رژیم صهیونیستی ضد حقوق بشر است، گفت: روز قدس امروز جهانی است و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان این روز را گرامی می‌دارند.

وی افزود: سرهنگ خالقی با بیان اینکه عمر رژیم صهیونیستی ۸۰ ساله نخواهد شد، اضافه کرد: امروز مقاومت قدرتمند، رژیم صهیونیستی را در یک محاصره راهبردی قرار داده است و این رژیم غاصب بازدارندگی خود را به شکل کامل از دست داده است و نمی‌تواند در مقابل جبهه مقاومت هدف خاصی را داشته و دنبال کند.

خالقی در ادامه  با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام نفس‌های آخرش را می‌کشد، افزود: سنگ تبدیل به موشک ضد مقاومت در بهترین موقعیت خودش قرار دارد و آن چیزی که بیش از گذشته آشکار و قابل پیش بینی بوده، سقوط زودهنگام رژیم غاصب صهیونیستی است.

معاون سیاسی سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز خود را برای نظم نوین جهانی و فردای بعد از پیروزی برنامه ریزی می کند و مکتب سلیمانی را سرلوحه کار خود کرده و همت والای این جوانان تازه به عرصه پا گذاشته اما آشنا با رزم پدرانشان هر دشمنی را، به زانو در می آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها