خبرهای داغ:

قدرت معنوی و مادی ملت ایران موجب پیشرفت و ماندگاری است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: ارتش در این چهار دهه استقامت الهی نشان داد و این مهم را دشمنان درک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۹۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

قدرت معنوی و مادی ملت ایران موجب پیشرفت و ماندگاری استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح شهرستان شاهرود در بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در میدان ولایت این شهر با بیان اینکه اقتدار معنوی و مادی ملت ایران موجب آرامش، امید، پیشرفت و ماندگاری است، گفت: روزه گرفتن برای ملت قدرت آفرینی می‌کند و در ماه مبارک رمضان انسان‌ها با روزه گرفتن معنویت خود را افزایش می‌دهند تا استقامت خدایی امداد‌های غیبی شامل حالشان شود.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه ملتی که استقامت الهی را سرلوحه کار خود قرار دهد مشمول امداد‌های غیبی می‌شود، افزود: ارتش در این چهار دهه استقامت الهی نشان داد و این مهم را دشمنان درک کرده‌اند.
او ابراز کرد: امروز تمام نیرو‌های ارتشی همراه سایر همرزمان خود در نیرو‌های مسلح عوامل اقتدار را با ابزار و آلات نظامی، آمادگی جسمانی و حضور در صحنه و همراهی مردم در حوادث و بلایای طبیعی ایجاد کرده است.
قدرت معنوی و مادی ملت ایران موجب پیشرفت و ماندگاری استامنیت و اقتدار ایران اسلامی به واسطه همدلی نیروهای مسلح
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این مراسم گفت: دلاورمردان ارتش و نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس درس‌های بسیار ارزشمندی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.
ابوطالب جلالی افزود: به واسطه همدلی، همراهی و همفکری بین تمامی نیرو‌های مسلح امروزه شاهد امنیت و اقتدار ایران اسلامی هستیم.
او با بیان اینکه جوانان متعهد ایران اسلامی در نیرو‌های مسلح در تمامی مراحل انقلاب اسلامی پای نظام ایستاده‌اند، ابراز کرد: جوانان در جنگ‌های ترکیبی و همه جانبه‌ای که دشمنان علیه ملت ایران در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به راه انداخته‌اند، همواره پشتیبان نظام و مردم بوده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها