خبرهای داغ:
طی هفته‌های آینده؛

کتاب‌های مختلف در راستای معرفی شهدای استان همدان رونمایی می‌شود

همدان- دبیر اجرایی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: رونمایی از کتاب‌های مختلف در راستای معرفی شهدا طی هفته‌های آینده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۳۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز در مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه جاودانه‌ها که با موضوع اخبار کنگره و معرفی هشت هزار شهید کنگره منتشر می‌شود، با بیان اینکه در کنگره نخست تولیدات ارزشمندی تولید شد که امروز دسترسی به آن وجو ندارد، اظهار کرد: پیشنهاد داده‌ایم دبیرخانه کنگره در همه استان‌ها به عنوان دبیرخانه دائمی کنگره و یک ساختار و سازمانی در مجموعه حفظ آثار بماند.

وی با بیان اینکه استان همدان در کنگره نخست شهدا بسیار خوش درخشید، افزود: این کنگره به عنوان یکی از بهترین کنگره‌های ملی مطرح شد و تا امروز هم هیچ استانی نتوانسته کنگره نخست ما را  با آن عظمت تکرار کند.

دبیر اجرایی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با تاکید بر اینکه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان به صورت مردمی برگزار می‌شود، گفت: در برگزاری این کنگره افراد به صورت دلی و عشق به شهدا  حضور یافته و فعالیت می‌کنند و نوجوانان و جوانان به خوبی پای کار هستند.

وی با اشاره به انتشار شماره نخست ماهنامه جاودانه‌ها بر ماندگاری این ماهنامه تاکید و بیان کرد: امیدواریم ماهنامه «جاودانه‌ها» جاودانه بماند ضمن اینکه مردم نسبت به این ماهنامه شور و شوق و علاقه نشان دادند و از آن راضی بودند و هیچ انتقادی به آن وارد نبود و همه ما را در این راه تشویق کردند که از هیئت تحریریه این ماهنامه جای تقدیر دارد.

سردار فرجی با بیان اینکه پشتیبانی از موضوع جاودانه‌ها وظیفه ما است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم وظیفه‌ای را که نسبت به روزنامه‌ها داریم به بهترین نحو انجام دهیم ضمن اینکه بخشی از پیگیری‌ها به وزارت ارشاد مربوط می‌شود که در این خصوص هم ارتباط خوبی با وزیر ارشاد داریم و کمک ارزشمندی در این خصوص داشتند.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان  اشاره و بیان کرد: در این راستا کار‌های بزرگ  و ارزشمندی را در دستور کار قرار دادیم و با مجموعه افق کار ارزشمندی را دنبال می‌کنیم، برگزاری شب‌های شیدایی و فیلم شهید همدانی و موارد بسیار دیگری به صورت جدی پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم به خوبی شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

دبیر اجرایی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه در شهرستان‌ها هم اقدامات خوبی در راستای برگزاری کنگره صورت گرفته است، اضافه کرد: رونمایی از کتاب‌های مختلف در راستای معرفی شهدا طی هفته‌های آینده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی به عنوان محل کنگره در حال آماده‌سازی است، گفت: یادواره‌های شهدا همچون یادواره شهدای دانشجو و شهدای کارگر نیز به صورت جدی در حال پیگیری است ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها نیز یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار