خبرهای داغ:

بهره برداری از پارک شهرک شهید بهشتی و پارک شهرک گلبرگ (باغ سیف) شاهرود

شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پارک‌های محله‌ای، ارتقای شکل گیری تعاملات شهروندی را به همراه می‌آورد، گفت: احداث پارک شهرک شهید بهشتی با مساحتی بالغ بر شش هزارو ۲۰۰متر مربع آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۴۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

بهره برداری از پارک شهرک شهید بهشتی و پارک شهرک گلبرگ (باغ سیف) شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با بیان اینکه پارک‌های محلی خصوصا در مناطق کم برخوردار به لحاظ کالبدی و اجتماعی به توسعه محله کمک می‌کند، اظهار کرد: این پارک با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و صد و پانزده میلیون تومان افتتاح شد.
او با تاکید بر اینکه پارک‌های محلی زمینه برای تحقق برنامه ریزی در راستای رویکرد محله محوری را فراهم می‌کند و در جوامع شهری موجبات سلامت جسمانی و آرامش روان را برای شهروندان به همراه می‌آورد، افزود: اقدامات عمرانی در پارک شهرک بهشتی شامل ۲۵۰۰متر مربع پازل فرش، ۱۵۰۰متر مربع جدولکاری، ۶۵۰متر مربع بتن ریزی و ۱۰۰متر مربع آسفالت و ... است که سعی شده با طراحی زیبا، گلکاری و مبلمان پارکی محیطی زیبا و آرام در راستای نصب موانع ترافیکی، رنگ آمیزی جداول و بازسازی آبخوری و... گذران اوقات فراعت کارکنان منطقه را فراهم می‌کند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در راستای شهر سالم و شهروندان سالم احداث پارک محلی شهرک گلبرگ (باغ سیف) با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۳۵۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، با ۴۶۶ مترمربع فضای سبز، ۹۳۰ مترمربع پازل فرش و ۸۵۰ متر طول جدولگذاری همزمان مورد بهره برداری قرار گرفته است، اظهار کرد: ارائه خدمات با برنامه ریزی دقیق در راستای آسفالت معابر و کوچه‌های شهرک بهشتی، احداث پارک محلی، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و ... از جمله اقدامات در دستور کار این شهرک بهشتی و شهرک‌های کم برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها