خبرهای داغ:
آیت الله موسوی:

حق کارگر نباید تضییع شود

همدان-خطیب جمعه این هفته همدان گفت: حق کارگر نباید تضییع شود و هم مسئولان و هم کارفرماییان نباید در راستای احقاق حقوق کارگر از هیچ تلاشی فروگذاری کنند.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی روز جمعه در خطبه‌های این هفته همدان با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: جامعه کارگری به خوبی نقش تعیین کننده خود را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب نشان دادند و باید قدردان زحمات و تلاش این قشر باشیم.

وی با بیان اینکه حق کارگر نباید تضییع شود و هم مسئولان و هم کارفرماییان نباید در راستای احقاق حقوق کارگر از هیچ تلاشی فروگذاری کنند، یادآور شد: کارگرها به خوبی در مشکلات مختلف همچون تحریم‌ها استقامت کردند و کارفرمایان مواظب باشند حقوق آنها را ضایع نگنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به شعار محوری امسال از سوی مقام معظم رهبری نیز گفت: هر کس می‌تواند به اندازه توان خود و حتی با راه‌اندازی یک کارگاه کوچک تولیدی در تحقق این مهم نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری درباره مهار تورم و رشد تولید را هم مسئولان باید به اجرا بگذارند و هم مردم، افزود: مردم گمان نکنند که ساخت کارگاه تولیدی کوچک بی‌تأثیر است بلکه این گام‌های کوچک هستند که به کارهای بزرگ ختم می‌شوند و رونقی را در اقتصاد به بار می‌آورند.

موسوی گفت: اسلام و جمهوری اسلامی به مساله اقتصاد و معیشت و رونق و کسب روزی حلال اهمیت فراوانی قایل شده است و مسئولان هم باید با همین رویکرد در اندیشه رقع چالش های اقتصادی فرا روی مردم باشند.

وی به سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی، آیت الله بروجردی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان از بزرگان و عالمان شیعی بودند که حضور و نقش وی باعث شد که مرجعیت شیعه از عراق به قم و ایران منتقل شود.

خطیب جمعه همدان به سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی، آیت الله بروجردی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان از بزرگان و عالمان شیعی بودند که حضور و نقش وی باعث شد که مرجعیت شیعه از عراق به قم و ایران منتقل شود.آیت الله موسوی‌اصفهانی تصریح کرد: بسیاری از نقش آفرینی های این عالم بزرگ شیعه فراموش ناشدنی است و حتی تا زمان حیات وی حکومت آن زمان، کمترین تخطی و یا اقدامی علیه منافع ملت و یا اسلام می کرد و بعد از ارتحال ایشان سلسله برنامه هایی برای تضعیف جایگاه مرجعیت و اسلام پایه ریزی شد.

وی تصریح کرد: پس از ارتحال این عالم ربانی نهضت امام خمینی (ره) علیه رژیم ستم شاهی که اوج آن از ۱۵ خرداد بود آغاز می شود که در نهایت به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ منجر شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار