خبرهای داغ:
در بازدید از کارگاه های تولیدی تأکید شد؛

فراخوان جذب نیروی کار برای توسعه کارگاه‌های تولیدی صالح‌آباد

همدان- در بازدید فرمانده و مسئول سازندگی حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد از کارگاه‌های تولیدی بانوان بسیجی بر فراخوان جذب نیروی کار خانم برای توسعه کارگاه‌های تولیدی تأکید شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در راستای شناسایی و حمایت از کارگاه‌های تولیدی زنان کارآفرین بسیجی، طی برنامه‌ای فرمانده و مسئول سازندگی حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد از کارگاه‌های تولیدی شهر صالح آباد بازدید کردند.

در این بازدیدها با تاکید بر اهمیت کارآفرینی مشکلات و نقاط قوت کارگاه‌ها بیان شد و بانوان کارآفرین برای توسعه کسب و کار به حمایت ادارات و ارگان‌های ذیربط تاکید کردند تا با تامین بازار فروش، راه‌اندازی بازارچه دائمی برای به نمایش گذاشتن تولیدات، حمایت مالی برای سهولت در اخذ وام و خرید تجهیزات و توسعه و رونق فضای کسب و کار بتوانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

همچنین با توجه به امکان آموزش مهارت‌های تخصصی در کارگاه های تولیدی، نیاز به نیروی کار خانم از دیگر درخواست‌های بانوان کارآفرین بود که در این راستا فراخوان‌های جذب نیروی کار توسط پایگاه‌های مقاومت اجرا خواهد شد تا بانوان علاقمند و نیازمند به کار بتوانند در این کارگاه‌ها به کارگیری شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات