خبرهای داغ:
فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان:

دشمنان با استفاده از جنگ نرم کانون خانواده را هدف قرار داده‌اند

همدان-فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان گفت: امروزه دشمنان کور دل که توان رویارویی با کشور قدرتمند ایران را ندارند از جنگ نرم استفاده کردند که تا حدودی موفق بوده و کانون خانواده را که زن است مورد هدف قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
دشمنان با استفاده از جنگ نرم کانون خانواده را هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سمیه زهره وند در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه  نرجس خاتون همدان  با اشاره به مشکلات کنونی جامعه و تضعیف حجاب که مسئله‌ مهمی است، اظهار کرد:حجاب و عفاف تلنگری است تا اهمیت پوشش اسلامی را در جامعه نشان دهد و مشکلات آن را بیان کند که می‌طلبد همه ما در صحنه باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: زن مسلمان به حجاب به عنوان یک ارزش دینی و مذهبی بنگرد و به آن باور محکم و قوی داشته باشد و بداند که شخصیت و عظمت او در گرو روح بلند و جان پیراسته از آلودگی است که او با داشتن حجاب از این ویژگی ارزشمند برخوردار خواهد شد.

فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان بیان کرد: امروزه دشمنان کور دل و ترسو که توان رویارویی با کشور قدرتمند ایران را ندارند از جنگ نرم استفاده کردند که تا حدودی موفق بوده و کانون خانواده را که زن است مورد هدف قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: ما باید همانند شیرزنان دوران دفاع مقدس پشت جبهه تلاش کنیم و در صحنه باشیم تا به دشمنان بز دل ثابت کنیم زن ایرانی یعنی شرف، عفت، حیا، پاکدامنی؛ یعنی پیروی از راه فاطمه زهرا (س).

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار