خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

اصلی‌ترین میدان جنگ نرم دشمن آموزش و پرورش است

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین میدان جنگ نرم دشمن، میدان آموزش و پرورش است و هیچ تهدیدی بالاتر از این نیست که جولانگاه دشمن در جریان آموزشی و پرورشی کشور خلاصه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۱۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سید جواد حسینی به همراه مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در دیدار  با رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان به مناسبت هفته معلم ضمن تبریک این ایام و گرامیداشت مقام شامخ شهدای معلم به ویژه علامه شهید مرتضی مطهری به جایگاه و نقش والای معلمان در امر تعلیم و تربیت اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین میدان جنگ نرم دشمن، میدان آموزش و پرورش است و هیچ تهدیدی بالاتر از این نیست که جولانگاه دشمن در جریان آموزشی و پرورشی کشور خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه در آثار شهید مطهری آمده است سعادت دنیوی و اخروی جامعه در گرو تعلیم و تربیت است، افزود: در ۳۰ سال آینده اینکه کشور ما چه آینده‌ای داشته باشد و به سمت سعادت برود یا جهالت، در گرو معلمان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از جایگاه و منزلت معلمان تقدیر کرد و گفت: بسیج و آموزش و پرورش هر دو در یک مسیر گام برمی‌دارند چرا که هر دو پاسدار ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی و ایرانی در این مرز و بوم هستند.

وی در پایان به نقش خطیر معلمان در امر تعلیم و تربیت اشاره و ابراز کرد: معلمان با عشق و اشک، سرمشق می‌دهند و بسیار تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار