خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد:

ضرورت تربیت نیروی انسانی انقلابی و با تفکر صحیح در جامعه

آیت الله عبادی گفت: تربیت نیروی انسانی با عقیده و اندیشه درست و انقلابی بسیار دارای اهمیت بوده که حوزه‌های علمیه، سازمان بسیج، گروه‌های مقاومت و حزب الله برای نجات بشر به تربیت این نیرو‌ها بپردازند.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۱۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به مناسب روز عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی که به دستور امام راحل در نظام اسلامی شکل گرفت، کار اصلی است.

وی با اشاره به اینکه انسان در عقیده و اندیشه تعریف می‌شود، بیان کرد: تعریف انسان با باقی موجودات متفاوت بوده و هر موجودی را می‌توان از جنبه‌های مختلف تعریف کرد، اما انسان بر اساس خواص و آثاری که از آن بروز می‌کند، تعریف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله اصلی، مسئله عقیدتی و اندیشه است، یادآور شد: آنچه بر انسان عارض می‌شود، بر اساس اندیشه وی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه وقتی عقیده فاسد باشد، اسم دین دردی را دوا نمی‌کند، افزود: انسان بدون عقیده پایند به هیچ قانونی نیست.

وی با اشاره به اینکه به گفته غربی‌ها راز موفقیتشان برای غلبه بر کشور‌ها اقلیت خائن و اکثریت احمق است، اضافه کرد: انسان در اندیشه و عقیده تعریف می‌شود، لذا غربیان دشمن درجه یک اندیشه و عقیده هستند و هر جا انسان عاقل و با اندیشه و عقیده‌ای باشد او را حذف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید شناسنامه دشمن در بیاید و به نوکرانشان هم داده شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر عقیده انسان فاسد باشد تمامش فاسد و اگر عقیده‌اش سالم باشد، دست و پا و تمام اندامش از عقیده سالمش الهام می‌گیرد، یادآور شد: به این موضوع که راه پیامبران بوده باید شتاب بدهید و نباید به روش‌های قدیمی در این زمینه تکیه کرد بلکه با روش‌های جدید این موضوع باید توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه قلم استاد مرتضی مطهری شهید می‌سازد، گفت: تربیت نیروی انسانی با عقیده درست و انقلابی بسیار دارای اهمیت بوده که حوزه‌های علمیه، سازمان بسیج، گروه‌های مقاومت و حزب الله برای نجات بشر با توجه به اینکه همه چیز آماده بوده، باید به تربیت این نیرو‌ها بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در دشمنی روی مسئله عقیده و ایجاد شبهات و فحشاء و تمام آنچه انسان را از اندیشه باز می‌دارد، تکیه داشته و کار می‌کند.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها