خبرهای داغ:
همزمان با هفته جمعیت

نشست های بصیرتی با محورهای بهداشت و جمعیت در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر از برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت سلامت و جمعیت ویژه بسیجیان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۸۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته سلامت و جمعیت به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برنامه هایی در حوزه بهداشت و سلامت برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت ارائه توصیه ها و نکات بهداشتی نشست بصیرتی با حضور یکی از بهورزان خانه بهداشت روستا در مسجد انصار با حضور خواهران با موضوع پیشگیری از سرطان و تغذیه مناسب و فرزندآوری برگزار شد.

او افزود: همچنین حلقه شهید ضیاء اله زیاری نیز با موضوع هفته سلامت و هفته معلم در این مسجد با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) بیان داشت: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه، جلسه اعضای شورا پایگاه با حضور تعدادی از اعضای با موضوع توجیه برنامه ابلاغی ۱۴۰۲ تشکیل شد.

محمودی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد، هریک از معاونت ها طی چند روز آینده تقویم زمانبندی را در خصوص هریک از برنامه ها ارائه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها