خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

توزیع ۲هزار بسته معیشتی در قالب بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه

به مناسبت هفته بسیج سازندگی، بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه به همت مرکز بسیج سازندگی سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارا... برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۸۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

توزیع ۲هزار بسته معیشتی در قالب بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت هفته بسیج سازندگی، بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه به همت مرکز بسیج سازندگی سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارا... برگزار گردید.

سرهنگ دیلم فرمانده سپاه گرگان در این مراسم عنوان کرد: بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب و به منظور هویت بخشیدن و شخصیت دادن به جوانان و برنامه ریزی جهت مشارکت دادن آنان در سازندگی و توسعه عرصه های عمرانی، کشاورزی و منابع طبیعی روستاها و مناطق محروم در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ تاسیس گردید.

وی افزود: ۱۷ الی ۲۶ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است و سپاه گرگان در این هفته، برنامه های متنوعی را برای خدمت رسانی به جامعه در سطح شهرستان برنامه ریزی نموده است.

فرمانده سپاه گرگان در ادامه اذعان داشت: در اولین روز هفته بسیج سازندگی و در قالب بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه، ۲ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیر متمرکز توسط گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار