خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا:

تکمیل 80 پروژه عمرانی در هفته بسیج سازندگی/ آبرسانی به 25 روستای استان در یکسال گذشته

سرهنگ مهدی عمرانی گفت: بسیج سازندگی همانند سنوات قبل و به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به محرومین خواهد پرداخت. در همین رابطه این سازمان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۴۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

تکمیل 80 پروژه عمرانی در هفته بسیج سازندگی/ آبرسانی به 25 روستای استان در یکسال گذشته

سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گلستان به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: روز 17 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال 1379 دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در ادامه افزود : این نهاد مقدس تا کنون موفق به اجرای پروژه های موفقی در حوزه محرومیت زدایی شده است که از جمله آن می توان به توزیع 750 هزار بسته معیشتی ، توزیع بیش از 2000 سری جهیزیه،35 هزار بسته لوازم التحریر ، اعطای بیش از 550 میلیارد تومان وام به 7هزار عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی برای 9 هزار نفر، ساخت و مرمت بیش از 2000 واحد مسکن محرومین گوشه کوچکی از خدمات جهادگران در سطح استان می باشد.

عمرانی سپس به تشریح طرح عظیم بسیج آبرسانی پرداخته و گفت : طرح بسیج آبرسانی با هدف رفع تنش آبی در سطح روستاهای محروم استان از ابتدای سال 1401 آغاز و این سازمان توانست در کمتر از یکسال آبرسانی به 25 روستای استان را به اتمام رساند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا به برخی از برنامه های هفته بسیج سازندگی اشاره کرده و خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی همانند سنوات قبل و به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به محرومین خواهد پرداخت . در همین رابطه این سازمان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برنامه های متنوعی را تدارک دیده است که اعزام بیش از 50 گروه جهادی به مناطق محروم، تکمیل 80 پروژه محرومیت زدایی،تجلیل از جهادگران برتر،برپایی میز خدمت در سراسر استان،برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در 14 شهرستان استان ، عطرافشانی گلزار شهدا با حضور گروه های جهادی، برپایی کلینیک های پزشکی و دامپزشکی رایگان ، از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار