پای‌کار بودن مردم رمز موفقیت امربه‌معروف و نهی از منکر است

در اولین نشست معاونت اجتماعی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)با مسئولین امربه‌معروف و نهی از منکر پایگاه‌ها نسبت به اهمیت حضور مردم در موفقیت بیشتر اجرای این فریضه الهی تأکید شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

پای‌کار بودن مردم رمز موفقیت امربه‌معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،علی طاعتی معاون اجتماعی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)در جمع مسئولین امربه‌معروف و نهی از منکر پایگاه‌ها با اشاره به جنگ سوریه که حاج قاسم و شهید همدانی مدیریت نبرد در سوریه را بر عهده داشتند، گفت: مهم‌ترین علت پیروزی آنها مردم بودند و همچنین در قیام امام خمینی رحمه‌الله و پیروزی انقلاب امام راحل از مردم کمک گرفتند و این مردم بودند که در میدان بودند؛ درنتیجه برای امربه‌معروف و احیای این دو فریضه مهم باید از خود مردم کمک بگیریم.

وی افزود:باید مردم را به سلاح آگاهی مسلح کرد و به‌سوی مردم حرکت کرد؛اگر فرد شل حجاب یا کشف حجاب بداند که دشمن برایمان نقشه کشیده و این‌همه تبلیغات برای دشمنی است قطعاً به‌طرف بی‌حجابی نمی‌رود.

وی عنوان کرد: به فرموده امام خمینی (ره)مردم زمان ما از مردم زمان پیامبر بالاترند چون آگاهی و صبر دارند.

طاعتی از مسئولین خواستند که از ظرفیت کافه دخترانه پردیسان برای نوجوانان شل حجاب استفاده کنند تا نیروهای جوان را پای‌کار بیاورند.

پای‌کار بودن مردم رمز موفقیت امربه‌معروف و نهی از منکر است

وی در ادامه افزود: سفیران مهر که شامل فعالیت‌های تذکر لسانی ، میزهای مهربانی ، پیاده‌روی‌های مؤمنانه و غیره است و همچنین سفیران هدایت که متمرکز در یک مورد خاص برای ارشاد چهره به چهره از طریق اقناع ذهنی و تبیین مسائل می‌باشد را مثل سابق بدهند، در سطح ناحیه نیز تدابیری برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی و ارتباط مؤثر برای آمرین در نظر گرفته‌شده است.

 در بخش پایانی این جلسه، اعضا نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با اجرای بهتر امربه‌معروف بیان کردند.

انتهای پیام /تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار