خبرهای داغ:

شباهت و توطئه مستکبرین دیروز و امروز در مسأله تهدید نسلی

یک تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در گفت وگویی با شباهت‌های مستکبرین در طول تاریخ در زمینه‌سازی تهدید نسلی در بین مسلمانان و پیروان مکتب اهلبیت عصمت و طهارت پرداخته است.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۰۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

شباهت و توطئه مستکبرین دیروز و امروز در مسأله تهدید نسلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در حاشیه مراسم ولادت حضرت معصومه(س) حجت الاسلام هاشمی در گفت و گویی با خبرنگار بسیج، عنوان کرد: ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت بود و از امروز ۳۱ اردیبهشت آغاز دهه کرامت می‌باشد. دلیل نام‌گذاری روز ۳۰ اردیبهشت به روز ملی جمعیت، تهدید نسل شیعه و ایرانی بود که باید فکر فرزند اوری در مقابل این تهدید باشیم.

وی افزود: در دهه کرامت ولادت حضرت معصومه (س) در ابتدا و در پایان آن ولادت امام رضا (ع) و بین این ایام ده روزه گرامیداشت شاه چراغ و برادرش هست که در این دهه ولادت و بزرگداشت چهار تن از فرزندان حضرت موسی بن جعفر (ع) می‌باشد و این دهه به دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

هاشمی ادامه داد: دهه کرامت دهه‌ای هست که چهار فرزند امام موسی کاظم(ع)، فرزندان آن امامی که مقابله کرد با کسانی که قصد نابودی نسل پیغمبر کرده بودند پس شباهت ۳۱ اردیبهشت با روز ملی جمعیت در تهدید نسل را داریم که امام کاظم برنامه‌هایی پیرو این موضوع داشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی در زمان فعلی استکبار نیز تهدید نسل می‌کند، استکبار اوایل دهه هفتاد مسئولین اوایل نظام را ترغیب کرد که در تجدید نسل موانع ایجاد کند و جلوی ازدیاد نسل را بگیرند، بسیار هزینه کرد و بسیاری از مسئولان این موضوع را پذیرفتند و فریب خوردند و از انعقاد نطفه جلو‌گیری کردند و عامل قتل بسیار زیادی از فرزندانی شدند که باید به دنیا می‌آمدند.

وی با اشاره به آیاتی از قران اظهار داشت: در قرآن هم اشاره شده است و گفته شده بای ذنب قتلت به کدامین گناه کشته شدند و این آیه اینجا صدق می‌کند. در زمان امام کاظم (ع) هم استکبار و زمامداران آن وقت از منصور نمانی تا هارون الرشید و چند تن از خلفای عباسی قصد از بین بردن نسل پیغمبر(ص) را داشتند.

دستور داده بودند هر جا نوادگان پیامبر(ص) را دیدید آن‌ها را در ستون امارت‌های شهر بغداد زنده به گور کنید و حتی هارون الرشید شصت تن از فرزندان پیامبر را از بین ببرند.
آن‌ها قصد نابودی نسل پیغمبر را داشتند و استکبار در امروز قصد از بین بردن نسل ایرانی و شیعه را دارد و این موضوع شباهت با استکباران گذشته و امروزه بسیار دارد. جهادی که امام کاظم در فرزند‌آوری انجام داد و نتیجه آن را در دهه کرامت شاهد هستیم. از جهاد‌های امام کاظم می‌توان به فرزند‌آوری و تشویق به ازدواج جوانان می‌توان نام برد.
انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات