مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قم:

پیام شهدا با زبان هنر منتقل شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی با بیان اینکه فلسفه برگزاری کنگره‌ها بیان نام و پیغام شهدا است، گفت: پیام شهدا با زبان هنر به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۰۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

پیام شهدا با زبان هنر منتقل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی در سومین اجلاسیه شهدای دانشجوی دانشگاه‌های استان قم عنوان کرد: بهتر است فلسفه برگزاری این کنگره از زبان رهبری بیان شود ایشان فلسفه اصلی کنگره شهدا را به دو قسمت زنده نگه‌داشتن نام شهدا و پیام شهدا تقسیم کردند.

وی ادامه داد: اگر پیام شهدا به‌طور خلاصه بیان شود می‌توان به آیه «أطیعوا الله و أطیعوا الرسول» اشاره کرد که امر مهم اطاعت از ولی و رقم خوردن سرنوشت جوامع اسلامی در سایه این اطاعت را بیان می‌کند.

محمدی اضافه کرد: شهدای ایران توانستند اطاعت از امر ولی و دفاع از کیان کشور را به حق و به خوبی برای ما تبیین کنند و چنین جلسه‌ای تشکیل شده تا بتوان به نام و پیغام این شهدا در خصوص اطاعت از امر ببندی و اشاره کرد همچنین مقام معظم رهبری نیز تأکید ویژه‌ای در راهبردهای این پیام به‌ویژه توسط زبان هنر داشتند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی در پایان تصریح کرد: در پایان این اجلاسیه اختتامیه‌ای برای فعالیت‌های دوسال اخیر در زمینه ایثار و شهدا است که از برگزیدگان نیز تقدیر به عمل می‌آید و توامان افتتاحیه‌ای نیز برای فعالیت‌های دو سال آینده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار