خبرهای داغ:
در جلسه ایران جوان بمان، پایگاه حنانه قم مطرح شد؛

فرزندآوری و ازدیاد نسل نیاز حیاتی جامعه

جلسه‌ای پیرامون پویش «ایران جوان بمان»، با محوریت موضوع جمعیت و فرزندآوری در پایگاه حنانه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۹۹۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

فرزندآوری و ازدیاد نسل نیاز حیاتی جامعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این جلسه به همت پایگاه حنانه و با موضوع جمعیت و فرزندآوری با حضور خانم نازک تبار ازکارشناسان خانواده و جمعیت برگزار شد.

خانم نازک تبار مسوول اجتماعی پایگاه حنانه در بخشی از این جلسه عنوان کرد: یکی از مضرات پیری یک جامعه کاهش نیروی کار و نیاز به ورود نیروی جوان کاری از کشور‌های دیگر و استحاله فرهنگی بوسیله بیگانگان و از بین رفتن ارزش‌های جامعه است.

وی با برشمردن مزایای فرزندآوری و تعداد بیشتر فرزندان برای یک خانواده بیان کرد: والدین با وجود فرزند بیشتر می‌توانند به نیاز‌های فردی خود از جمله، عدم تنهایی و داشتن نیروی مراقب در پیری و میانسالی و برطرف شدن نیاز‌های روحی و روانی دست یابند همچنین اجر اخروی این امر که در نزد پروردگار محفوظ است.

وی افزود: در خانواده‌هایی که تعداد فرزندان بیشتر است کودکان از لحاظ تربیتی و قدرت ارتباط برقرار کردن با دیگران و سطح توقعات با خانواده‌های کم فرزند تفاوت‌های شاخصی دارند و مسلماً شرایط بهتری خواهند داشت.
خانم حق پرست کارشناس مامایی از دیگر مدعوین این برنامه بودند که در خصوص بیماری‌های زنان توضیحاتی ارائه داده و به بانوان مشاوره دادند.

انتهای پیام/ غفوری

ارسال نظرات