خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) شهرستان بهار خبر داد

اعزام گروه جهادی شهید سلیمانی صالح آباد به روستای کم برخوردار «دربند»

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) شهرستان بهار از اعزام گروه جهادی شهید سلیمانی حوزه بسیج خواهران صالح آباد به روستای کم برخوردار «دربند» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۵۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
اعزام گروه جهادی شهید سلیمانی صالح آباد به روستای کم برخوردار «دربند»

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت گروه جهادی شهید سلیمانی حوزه بسیج خواهران صالح آباد با همکاری شورا و دهیار و شبکه بهداشت روستای دربند به این روستای کم برخوردار اعزام شد.

وی افزود: گروه‌ جهادی جوان و با انگیزه شهید سلیمانی حوزه حضرت معصومه(س) با هدف خدمت به مردم و خودسازی و انسان‌سازی خود در روستای کم برخوردار «دربند» از توابع صالح آباد حاضر و فضای نشاط آوری را در سطح روستا ایجاد کردند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) شهرستان بهار گفت: ویزیت رایگان و توزیع داروهای رایگان توسط پزشک عمومی شبکه بهداشت شهرستان بهار، برگزاری کلاس احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی برای خواهران، برگزاری کلاس‌های نقاشی و مسابقه برای کودکان همراه با اهدای جوائز به برندگان مسابقه از جمله برنامه‌هایاین  گروه جهادی بود که با استقبال خوب اهالی در مسجد روستا برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی جلسه با دهیار و شورای روستا برگزار و مشکلاتی چون ساخت سرویس بهداشتی مسجد و حسینیه، برگزاری کلاس ‌های اوقات فراغت و کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان و بانوان مطرح شد تا با همت و پیگیری گروه‌های جهادی پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار