خبرهای داغ:
گردان۱۱۴ امام حسین( علیه السلام ) :

برگزاری حفظ انسجام بسیجیان شهرستان دهاقان

به منظور افزایش آمادگی دفاعی بسیجیان برنامه حفظ انسجام بسیجیان شهرستان با حضور مربیان با تجربه، پایوران وبسیجیان گردان۱۱۴ امام حسین( علیه السلام ) در محل ساختمان گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۸۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین( علیه السلام )، به منظور افزایش آمادگی دفاعی بسیجیان برنامه حفظ انسجام بسیجیان شهرستان با حضور مربیان با تجربه، پایوران وبسیجیان گردان۱۱۴ امام حسین( علیه السلام ) در محل ساختمان گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان۱۱۴ ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود، بسیجی که امام راحل در موردش فرمودند: بسیج شجره طیبه ودرخت تنومند و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی طراوت، یقیین و حدیث عشق میدهد، لذا در همین راستا برنامه حفظ انسجام بسیجیان شهرستان دهاقان در محل گردان۱۱۴ امام حسین( علیه السلام ) برای بسیجیان برگزار شد.

ایشان در ادامه تصریح نمودند؛ همه ی شما بسیجیان عزیز و سلحشور سعی و تلاش خود را مجدانه در جهت ارتقا دانش نظامی و دفاعی انجام دهید، همان گونه که رهبری فرمودند: بسیجیان باید ارتباط خود را با یگانهایشان حفظ کنند و بر قدرت دفاعی خویش بیفزایند.

در این برنامه بسیجیان در کلاسهای تفکیک شده جنگ افزار شناسی شرکت نموده و توسط مربیان مجرب از پایوران خود گردان گردان تحت نظر آموزش قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار