خبرهای داغ:
استاندار خوزستان در آیین وداع و بدرقه پیکر شهید مدافع امنیت و نظم و آرامش سرگرد "محمد قنبری"، شهدای مدافع امنیت را مجاهدان در راه خدا توصیف کرد و گفت: شهدای ما مسیر شهدای کربلا را طی می کنند و این راه درخشان و افتخار آمیز، کورشدنی نیست.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۳۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

استاندار خوزستان؛شهدای مدافع امنیت، مجاهدان در راه خدا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب شامگاه دوشنبه در آیین وداع با پیکر مطهر شهید "محمد قنبری" در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، افزود: شهادت عزیزان ما خللی در اراده ملت ایران به وجود نخواهد آورد چون شهادت افتخاری درخشان برای ملت ما است.

 

وی با بیان اینکه شهادت، نهایت ایثار و از خودگذشتگی است، اظهار کرد: شهید با شهادتش وارد حریم پروردگار می شود و خریدار خون شهید نیز خود خداوند است.

 

استاندار خوزستان با تجلیل از شخصیت شهید  "محمد قنبری" که زندگی و خدمت ۲۷ ساله خود را صرف خدمت به شهروندان، نظام مقدس اسلامی و امنیت مردم کرد، افزود: زندگی آن شهید برای همه ما الگو است و راه او چراغ آینده ما خواهد بود.

 

حسینی محراب با محکوم کردن اقدامات آتش افروزان کم‌خردی که حیات خود درا ر ایجاد ناامنی، بلوا و آشوب می‌بینند، خاطرنشان کرد: پاسخ ما به کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده اند، کوبنده و قاطع خواهد بود.

 

استاندار خوزستان در ادامه این مراسم با خانواده معظم شهید  "محمد قنبری" ابراز همدردی کرد و شهادت افتخارآمیز این شهید را تبریک گفت.

 

در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر، استاندار، رییس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مرزبانی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

 

براساس برنامه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید محمد قنبری فردا /سه شنبه/ در شهر ایذه برگزار می‌شود و سپس پیکر این شهید برای تشییع و تدفین به زادگاهش، باغملک و صیدون انتقال خواهد یافت.

 

امام جمعه شهرستان باغملک نیز پیش از این در پیامی مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان را به حضور پرشور در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید امنیت فراخواند.

 

سرگرد  "محمد قنبری"، شهید مدافع امنیت و آرامش بعداز ظهر یکشنبه (دیروز) توسط فردی با هویت معلوم و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به طور غافلگیرانه و وحشیانه زیرگرفته شد و در دم به شهادت رسید.

 

مهاجم پس از اینکه یک سرباز وظیفه را نیز با خودرو مصدوم کرده بود در جریان تیراندازی مدافعان امنیت مجروح و در بیمارستان ایذه فوت کرد.

 

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگترین فرزندش ۱۸ سال و کوچکترین فرزندش نیز ۲ ساله هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها