کلاس های آموزشی امداد و نجات در تمامی پایگاه های مقاومت بسیج زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر با مساعدت و همکاری هلال احمر شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۵۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

کلاس های آموزشی امداد و نجات در تمامی پایگاه های جنوب بخش دلوار برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، کلاس های آموزشی امداد و نجات در تمامی پایگاه های مقاومت بسیج زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر با مساعدت و همکاری هلال احمر شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.

در دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه (ع) بندر بوالخیر با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان تفاهم نامه ای جهت برگزاری کلاس های آموزش امداد و نجات جهت بسیجیان این حوزه صورت گرفت. 

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه (ع) بندر بوالخیر به سرفصل‌های تدریس شده در این دوره اشاره کرد و افزود: تجهیزات آمبولانس و نحوه کاربری آنها، آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات آن، کاربری کارگاه‌های نجات در جاده، نحوه اطفاء حریق خودروها، روش های تثبیت صحنه، خودرو، مصدوم و انواع روش های جدید کمک های اولیه در حوادث از سرفصل‌های دوره جستجو و نجات در جاده که به حول قوه الهی در آینده ای نزدیک با همکاری و مساعدت جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش توان علمی و عملیاتی بسیجیان جنوب بخش دلوار برای مقابله با حوادث احتمالی است.

پایان خبر/

ارسال نظرات