مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: امروز علیرغم اینکه امپراطوری رسانه ای در دست جبهه دشمن بوده و دفاع از انقلاب اسلامی سخت شده اما علم و بصیرت افزایی نسخه نجات بخش فتنه های آخرالزمانی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۸۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام محمد حسین راجی در مراسم شب شهادت امام جواد(ع) که در منزل شهید حسین زینال زاده برگزار شد با اشاره به اینکه خدا انسان با اخلاص را یاری می کند، با اشاره به حدیثی از امام جواد اظهار کرد:" برترین عبادت ها اخلاص است ".شهدا چون اخلاص داشتند به فیض شهادت نائل آمدند. زمانی کارهای ما ارزش پیدا می کند و نزد خداوند ارج و قرب داردکه از سر اخلاص باشد.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی افزود: او اخلاص عجیبی داشت و ذره ای برای دیده شدن کار نکرد. خداوند عزت را به آدم با اخلاص می دهد و حاج قاسم را در مقابل چشمان ما قرار داد تا ثابت کند اگر کار برای خدا باشد اینگونه عزیز می شوی.

وی ادامه داد: تنها کسانی از انقلاب اسلامی دفاع می کنند که با اخلاص باشند چرا که آماج توهین ها، افترا و بدو بیراه قرار می گیرند.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: امروز علیرغم اینکه امپراطوری رسانه ای در دست جبهه دشمن بوده و دفاع از انقلاب اسلامی سخت شده اما علم و بصیرت افزایی نسخه نجات بخش فتنه های آخرالزمانی است.

گفتنی است شهید حسین زینال زاده از بسیجیان حوزه سه ابوذر بودند که در راستای تامین امنیت سال گذشته به دست اغتشاش‌گران آسمانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار