مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان جغتای از کمک ۵۰ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۸۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش‌ خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جغتای، محمد جعفر جغتایی اظهار کرد: طی یک سال اخیر، خیرین بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان جغتای کمک کرده‌اند.

وی افزود: این کمک ها بنا بر ضرورت اعلام شده با توجه به درخواست شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان جغتای در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جغتای تصریح کرد: تجهیز خانه های بهداشت، بازسازی بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان، خرید دستگاه و تجهیزات پزشکی، بازسازی پایگاه های اورژانس، ساخت و بازسازی مراکز تصویربرداری و...، از جمله بخش های هزینه شده از محل کمک ها بوده است‌.

جغتایی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین بیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی، اعلام می کنیم که مردم خیر جغتای در هر زمینه ای از بهداشت و درمان بنا به اعلام نیاز، حاضر به مشارکت حداکثری در اقدامات خداپسندانه خواهند بود.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت جغتای، راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان و رفع کمبود پزشکان متخصص از جمله مطالبات مردم منطقه می باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جغتای خاطرنشان کرد: آمادگی مجمع خیرین را جهت همکاری و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اعلام می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار