مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان

شهدا، استراتژی نوین دفاعی را به دنیا مخابره کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان در یادواره شهدای تخریب دشتستان، گفت: شهدا، استراتژی نوین دفاعی را به دنیا مخابره کردند.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۸۵
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹

شهدا، استراتژی نوین دفاعی را به دنیا مخابره کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار در مراسم بزرگداشت حماسه مقاومت مجنون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تخریب شهرستان دشتستان، اظهار داشت: رزمندگان و شهدای ما در سالیان دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و خلق حماسه‌های کم نظیر، یک استراتژی نوین دفاعی را به منصه‌ی ظهور گذاشتند که در آن عنصر ایمان و امید حرف اول را می‌زد و در مقابل دشمنان ما درک صحیحی از این واقعیت نداشتند چرا که در اندیشکده‌های نظامی و در معادلات نظامی دشمنان، تنها عده و عده و تجهیزات جنگی مد نظر قرار می‌گرفت.

این مقام مسئول با تاکید به اینکه بر اساس آیه شریفه اینطور نیست که گرفتاری و مشکلات فقط برای مسلمانان باشد بلکه دشمنان ما هم به تعبیر خدای متعال دچار آلام و گرفتاری هستند، اذعان داشت: نباید مشکلات و موانع در چشم ما بزرگ جلوه کند تا جایی که خدای ناکرده به یاس و ناامیدی منجر شود چرا که قرآن به ما آموخته که شرایط گذرا هست و باید صبور بود و بدانیم نصرت الهی از آن مومنان است و ما در ۴۴ ساله گذشته و در برهه‌های مختلف دست نصرت خدای متعال را به عینه دیدیم که چطور انقلاب ما را از موانع و مشکلات عبور داده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تحلیل گران تئوریسین‌های غرب در خصوص آینده انقلاب اسلامی سخنان قابل تاملی را نقل کرده اند که مویدی بر عرایض ماست، تصریح کرد: برخی استراتژیست‌ها و تحلیلگران غربی امثال تافلر، فوکویاما، برژینسکی و... صراحتا اظهار کرده اند که چنانچه این انقلاب همان انقلاب وعده داده شده باشد (اشاره به روایات مربوط دارد) بساط ما را برخواهد چید مگر اینکه این فرآیند برچیده شدن به دلایلی به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات