خبرهای داغ:
ذوقی احسن در گفتگو با بسیج خبر داد

استعدادیابی ۸ هزار نوجوان همدانی در لیگ سردار همدانی

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: در برنامه استعدادیابی لیگ سردار همدانی که از سال گذشته شروع شده از حدود ۸ هزار نوجوان در بیش از ۴۰۰ روستا استعدادیابی شده است.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۳۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

سید اصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های استعدادیابی لیگ صحرانوردی شهید همدانی و یادبود ۸ هزار شهید استان همدان، تیم استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان با گذر از ۴۰۰ روستا به منطقه قهاوند رسید.

وی افزود: در این برنامه  ۱۰۰ دونده نوجوان منتخب و مستعد منطقه شراء (قهاوند) و دهستان‌های کوزره، بوبوک آباد و ۱۷ روستای همجوار  در مسابقه دو استقامت  شرکت کردند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: این برنامه با هماهنگی بسیج، هیئت دو ومیدانی و اداره ورزش قهاوند انجام گرفت و در پایان نفرات برتر مسابقه از طرف هیئت دو ومیدانی استان مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی دریافت کردند.

وی ادامه داد: در مراسم اهداء جوایز که در گلزار شهدای این منطقه برگزار شد یکی از مادران شهداء، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از اقشار مردم به همراه مسئولین هیئت دو ومیدانی استان حضور داشتند.

ذوقی احسن تصریح کرد: در برنامه استعدادیابی لیگ سردار همدانی که از سال گذشته شروع شده از حدود ۸ هزار نوجوان در بیش از ۴۰۰ روستا استعدادیابی شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این برنامه روز ۲۵ تیرماه همزمان با سالگرد شهدای قدس با حضور ۴۰۰ دونده برتر از سراسر استان در استادیوم قدس برگزار می‌شود، گفت: مرحله پایانی و کشوری همزمان با آغاز کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و سالگرد سردار شهید همدانی با شرکت تیم‌هایی از سراسر کشور در پیست اختصاصی صحرانوردی شهدای همدان جنب استادیوم شهید مفتح برگزار می‌شود.

استعدادیابی ۸ هزار نوجوان همدانی در لیگ سردار همدانی

استعدادیابی ۸ هزار نوجوان همدانی در لیگ سردار همدانی

استعدادیابی ۸ هزار نوجوان همدانی در لیگ سردار همدانی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار