خبرهای داغ:
افشاری تأکید کرد

ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع موانع تولید

همدان-فرماندار تویسرکان بابیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخش‌ها مورد بررسی قرار گیرد، گفت: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام شود.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۶۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری به همراه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان از دو واحد تولیدی شرکت داتیس و پودر الوند اکباتان واقع در شهرک صنعتی آریکان بازدید کرد.

وی در بازدید از این واحدها بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بخش صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان تأکید و اظهار کرد: هدف از این بازدیدها مشاهده پیشرفت‌ها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به دقت بررسی می‌شود، افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخش‌ها مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار