خبرهای داغ:
در اردوی پزشکان جهادی در مناطق محروم کوی وهب و انصار شوش دانیال ۳۰۰ بیمار تحت ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۰۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

اعزام تیم پزشکی جهادگران سلامت به مناطق محروم شوش

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ برنامه ویزیت رایگان در مناطق محروم ،به مناسبت دهه امامت و ولایت طرح ویزیت رایگان و مشاوره آموزشی (ترویج جوانی جمعیت و فرزند آوری،) در شهرستان شوش به همت قرارگاه محلی معاونت بسیج سازندگی سپاه شوش، بسیج جامعه پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون،شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد.

 

در این ایستگاه سلامت ، سروان پاسدار عباس احسانی فر جانشین فرمانده سپاه شوش در سخنانی اظهار در مطرح ویزیت رایگان مناطق وهب و انصار در سخنانی اظهار داشت: ارتقا سطح سلامت و ایجاد شرایط لازم برای توزیع و دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی درمانی مناسب از اهم اهداف این برنامه است.

 

  وی خدمات رایگان پزشکی سلامت جامعه روستایی دانست و گفت: پیگیری توسعه و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی روستا‌ها یکی از این اهداف است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش خاطر نشان گرد: فرهنگ سازی و آموزش اصول اولیه بهداشتی، دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید به بهداشت اجتماعی هم اهمیت بدهیم.

 

گفتنی است، تیم پزشکی حاضر در این مناطق ،شامل پزشک عمومی، ماما، پزشک اطفال و...بوده است، که به صورت رایگان مردم را ویزیت و داروهای تخصصی نیز به صورت رایگان ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار