خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه اعزام گروه‌های جهادی دانش آموزی شهید دانشگر به مناطق زلزله زده شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۶۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به خبرگزاری بسیج دانش آموزی از سمنان ، گروه جهادی بسیج دانش آموزی شهید عباس دانشگر صبح امروز عازم مناطق زلزله زده خوی شد.
مجتبی لطفی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در آیین افتتاحیه اعزام گروه های جهادی بسیج دانش آموزی استان سمنان هدف از برگزاری این اردو را کمک به مناطق محروم زلزله ، محرومیت زدایی ، فعالیت های عمرانی و فرهنگی ، کمک به بازسازی و مرمت مدارس روستاهای زلزله به طور ویژه برای دانش آموزان خوی دانست.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان اردوی جهادی بسیج دانش آموزی به خوی را حرکتی فرهنگی تربیتی دانست که دانش آموزان بسیجی در کنار مربیان تربیتی خود ، ضمن فراگیری هرچه بهتر جهاد و حس انسان دوستی به فعالیت جهادی می پردازند.
همچنین وی افزود : برای دانش آموزان بسیجی جهادی اعزام شده برنامه های فرهنگی متعددی در نظر گرفته شده که می توان به برنامه هایی همچون بازدید از یادمان دفاع مقدس در اطراف خوی اشاره کرد.
مجتبی لطفی تعداد نفرات گروه جهادی بسیج دانش آموزی اعزام شده به خوی را ۴۴ نفر عنوان کرد و گفت : افراد اعزامی از دانش آموزان بسیجی هستند که در پایه های متوسطه دوره اول و دوم جهت شرکت در این اردوی فرهنگی تربیتی حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار