خبرهای داغ:
حجت‌ الاسلام کمندانی:

هدف از اجرای جوانه‌های صالحین غنی سازی اوقات فراغت است

همدان-مسئول اجرایی طرح تابستانی جوانه‌های صالحین پایگاه‌های شهری دمق هدف از اجرای طرح تابستانی جوانه‌های صالحین را غنی سازی اوقات فراغت و داشتن برنامه برای زندگی در فصل تابستان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۵۵
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم افتتاحیه طرح تابستانی جوانه‌های صالحین پایگاه‌های شهری دمق با حضور اعضای حلقات صالحین و والدین اعضا برگزار شد.

حجت‌ الاسلام کمندانی مسئول اجرایی طرح تابستانی جوانه‌های صالحین بر لزوم داشتن برنامه‌ریزی برای زندگی در عصر حاضر که عصر رشد علم و دانش و رشد فکری است تاکید و اظهار کرد: کسانی در این مسیر موفق می‌شوند که برای لحظه به لحظه عمر و زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشند و عمرشان را به بطالت نگذرانند.

وی ادامه داد: دین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین برنامه‌ریزی را لازم و ضروری می‌داند چون بنا به حدیثی از امیرالمؤمنین علی (ع) که فرمود «الفرصه تمر مر السحاب» عمر انسان مثل ابر زود گذر است، بنابراین باید ارزش آن را دانست و برای زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشیم.

مسئول اجرایی طرح تابستانی جوانه‌های صالحین در ادامه عمر را بهای سعادتمندی انسان دانست و گفت: در قیامت از عمر و جوانی ما سؤال می‌شود که در چه راه و چگونه سپری کرده‌ای؟

وی هدف از اجرای طرح تابستانی جوانه‌های صالحین را غنی سازی اوقات فراغت و داشتن برنامه برای زندگی در فصل تابستان عنوان کرد و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای طرح را برای مخاطبان تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار