خبرهای داغ:
مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز توضیحاتی درخصوص مشکل اسکان و اقامتگاه همراهان بیماران در اهواز ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۴۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بیمارستان‌های اهواز از جمله بیمارستان‌های مجهز جنوب غرب کشور هستند که بیماران برای انجام امور درمانی و پزشکی از شهرستان‌ها و حتی استان‌های همجوار به مرکز استان و اهواز مراجعه می‌کنند.اهواز، کلانشهری بدون اقامتگاه همراه بیمار+فیلم

 

باوجود اینکه جمعیت بیماران اعزامی به مرکز استان زیاد است، اما اقامتگاه و محلی برای همراهان بیمار وجود ندارد و همراهان ناچار به سپری کردن روز‌ها و شب‌ها و حتی هفته‌ها در فصول مختلف سال در محل‌های اطراف بیمارستان‌ها هستند، این درحالی است که دمای هوا در اهواز در تابستان به بیش از ۵۰ درجه هم می‌رسد و این شرایط هوا و نبود امکانات برای اسکان همراهان بیماران سبب شده آن‌ها علاوه بر سختی مراحل درمان و بیمارپرستی، مشقت زیادی را تحمل کنند.

 

آقای نشاطی در گفتگو با خبر خوزستان گفت: وظیفه و رسالت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه خدمات درمانی مناسب و باکیفیت به بیماران و مردم استان خوزستان است.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل برخورداری از موقعیت ویژه و ارائه خدمات وسیع در حوزه بهداشت و درمان، همیشه با افزایش تعداد مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مواجه است.

 

آقای نشاطی می‌گوید: برای اسکان همراهان بیماران که از شهرستان‌ها به مرکز استان مراجعه می‌کنند، معمولا مجموعه‌های مدیریت شهری و خیران باید همکاری کنند و فضایی برای اسکان همراهان بیمار در اختیار علوم پزشکی قرار می‌دهند.

 

مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز ادامه داد: در اداره مشارکت‌های مردمی دانشگاه جندی شاپور اهواز نیز آمادگی لازم برای همکاری جهت برطرف کردن مشکل اسکان همراهان بیماران با مجموعه‌های یاد شده دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها